Hanne og jentungen Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hvorfor kan de ikke bare sette meg i kø slik at jeg får prata med en ordentlig saksbehandler? Hater å 'prate' med telefonsvarere.
Leola Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 ja passe irritert jeg også.. venter på å få fødselstipendet mitt,men det er jo umulig å komme gjennom på tlf, så jeg vet jo ikke når jeg får det!!
Hanne og jentungen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg må vite om jeg skal søke om betalings- og renteutsettelse, eller om det går automatikk i det. Hadde ikke lån i fjor så de tror jeg er ferdig å studere, men det er jeg ikke. Skal, så snart søknaden er behandlet, motta fødselsstipend. De er litt trege, så nå er det trått med penger her:/
selfangerkjerringa Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er ikke begeistra for dem jeg heller... men det er fordi jeg nettopp fikk et brev som jeg ikke har hatt lyst til å åpne enda. Der står det at jeg skylder dem penger, de j"¤#%lene... Kanskje hvis jeg bare gjemmer brevet under sofaputa og lar barselgjestene sitte og fise på det - så bare forsvinner det? Tror dere?
Hanne og jentungen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2007 Det syns jeg vi skal. Vi fikk nettopp 2 ganger nedbetalingsgiro:/ Vi kommer alltid til å ha dårlig råd vi:)
selfangerkjerringa Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Neida! vi får kjempegod råd når vi vinner i lotto Nå vet jeg at vi sitter litt bedre i det enn deg og Hannemannen, men vi driter ikke penger vi heller akkurat... har inntrykk av at vi er blant de få tobarnsforeldre i vår aldersgruppe med under 500 000 tilsammen i brutto-inntekt. Og med to unger, to biler, hus og studielån så blir det ikke så mye igjen til fest og moro og sydenturer akkurat. Jaja - en lærer seg vel å sette pris på det en har istedet, ikke sant Og jeg må jo greie å skaffe meg en LITT bedre betalt jobb enn den siste jeg hadde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå