Gå til innhold

J#¤&% lånekassen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan de ikke bare sette meg i kø slik at jeg får prata med en ordentlig saksbehandler? Hater å 'prate' med telefonsvarere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja passe irritert jeg også.. venter på å få fødselstipendet mitt,men det er jo umulig å komme gjennom på tlf, så jeg vet jo ikke når jeg får det!!

Skrevet

Jeg må vite om jeg skal søke om betalings- og renteutsettelse, eller om det går automatikk i det. Hadde ikke lån i fjor så de tror jeg er ferdig å studere, men det er jeg ikke. Skal, så snart søknaden er behandlet, motta fødselsstipend. De er litt trege, så nå er det trått med penger her:/

Skrevet

samma her... umulig å få tak i de...

Skrevet

Jeg er ikke begeistra for dem jeg heller... men det er fordi jeg nettopp fikk et brev som jeg ikke har hatt lyst til å åpne enda. Der står det at jeg skylder dem penger, de j"¤#%lene... Kanskje hvis jeg bare gjemmer brevet under sofaputa og lar barselgjestene sitte og fise på det - så bare forsvinner det? Tror dere?

Skrevet

hehe høres ut som et bra forslag!

Skrevet

Det syns jeg vi skal. Vi fikk nettopp 2 ganger nedbetalingsgiro:/ Vi kommer alltid til å ha dårlig råd vi:)

Skrevet

Neida! vi får kjempegod råd når vi vinner i lotto ;)

Nå vet jeg at vi sitter litt bedre i det enn deg og Hannemannen, men vi driter ikke penger vi heller akkurat... har inntrykk av at vi er blant de få tobarnsforeldre i vår aldersgruppe med under 500 000 tilsammen i brutto-inntekt. Og med to unger, to biler, hus og studielån så blir det ikke så mye igjen til fest og moro og sydenturer akkurat. Jaja - en lærer seg vel å sette pris på det en har istedet, ikke sant :) Og jeg må jo greie å skaffe meg en LITT bedre betalt jobb enn den siste jeg hadde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...