*MiAMi* Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Leste gjennom en symptomliste på "Bli gravid" i går, og kjenner igjen veldig mange av symptomene. Har ikke kjent igjen kroppen min de siste dagene. Har utrolig dilla på sjokolade og isvann med lime. Har mye vondt i hodet, våkner opp kvalm hver morgen. Kvalmen kommer og går hele dagen. Jeg vil kun spise det jeg har lyst på i øyeblikket, alt annet er kvalmende. Å gå i matbutikker er helt forferdelig! Samboer dro akkurat for å hente en kamerat som skal besøke oss i dag, og han fikk med seg penger til å kjøpe en graviditetstest. Jeg skal ha mensen til helgen, men vet ikke om jeg klarer å vente for å se om den kommer. Tror dere det er noen vits å sjekke? Tenkte i såfall ikke å sjekke før i morgen tidlig. Vi har jo uansett planer om å prøve fra og med april, men det gjør jo ingenting om det skjer litt før Lillema (som krysser fingrene litt i smug ...)
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 kan jo hende du får ett lite utslag, befrukningen skjer ca 14dager etter siste mens. ta testen du, ble nysgjerrig jeg nå,hehe.
Miraculix Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Heisann! Så spennende da :-) Jeg tror kanskje det er litt tidlig å teste hvis det er en uke til IKM? Jeg har ikm den 13 ca, og skal prøve å la være å teste frem til da, iallefall , selv om det er VELDIG vanskelig å la være :-) Hehe, man blir liksom litt besatt :-) Hvis du tester må du holde oss oppdatert da!
*MiAMi* Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2007 Oppdatering kommer i morgen tidlig Tror jeg MÅ teste. Reiser til svigersøster i Kr.sand på onsdag, og kan ikke la oppholdet bli "ødelagt" av alt jeg tenker og tror...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå