Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er så sikker på at i februar klarer frøet å feste seg.. Jeg har bare en sterk følelse på det.. har aldri vært så sikker liksom... så blir spennende å se.. regnet ut at jeg har el i uke7... lykke til, til alle som prøver!
pilutt1 Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Vi får krysse fingre og tær for at den sitter hos oss begge,jeg har også ikm i uke 7...Lykke til!!
_Nysgjerrig_ Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Veit du! jeg sitter med akkurat samme følelse! :-) Det er helt merkelig... Jeg har også el i uke 7 så det er bare å sette igang da! hihi... Vi har ikke prøvd lenger enn fra nyttår, men den følelsen jeg sitter med nå er sterk!! :-)
Lille Trille* Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Jeg håper, jeg håper, men kan ikke si at jeg har noen spesiell følelse. (Har like stor tro hver gang jeg....) Har vel også el i uke 7, tror jeg. Litt utsikker, har i alle fall IKM i uke 9. Jeg er nå i min 6. pp, så det hadde vært greit om det skjedde noe snart. Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Så sprøtt!! Jeg føler også noe spesielt for denne mnd... Følte meg nesten litt gravid etter første forsøk,he,he.... Har også ikm i uke 7! Da gjenstår det bare å se da.. Gleder meg til neste uke:)
Miraculix Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Ja, vi får håpe det :-) Ikm uke 7 jeg også, klør etter å teste - men er vel ikke særlig vits det .. ) Lykke til, ja :-)
Fablefant✿ Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Shit.. dette var nesten skummelt... Har akkurat den samme følelsen denne måneden jeg også... hjelp... hehe! Jeg har IKM i uke 7 jeg da... så forhåpentlig er spiren på plass nå.. men ff charten min har vært helt fjern denne måneden (er litt redd for at jeg har stressa så med dette at jeg har forskjøvet EL (det er nemlig kjedelig å være ukependler, og EL på torsdager...;/ men denne måneden kom jeg hjem på "EL-torsdagen"). FF chart har ikke bekreftet EL, men likevel sitter jeg med en følelse at det klaffer denne måneden. Usj, krysser fingrene for at ingen av oss blir skuffa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå