Vårenzia Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Er akkurat ferdig med mensen og har en pause denne perioden (har ikke brukt prevensjon i to pp) Så tar vi fatt med friskt mot igjen på april og håper på 2008 barn! (skulle ikke forundre meg om jeg fødte for tidlig her jeg prøver å styre livet mitt slik jeg akkurat vil ha det... Men vi tar sjansen. Flere?
MartheMor+Lillegutt Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jupp, pause her også. Jeg har begynt på kurs på BI (nettbasert), og planen er at jeg skal ta de over 3 semester (ferdig våren 2008). Så da tenker vi at hvis vi er forsiktige hvertfall fram til april, så har jeg jo muligheten til å bli ferdig med 2 semester før en eventuell baby melder sin ankomst. Sambo er ikke helt enig da, han mener at vi skal ta ting som de kommer. Hans argument er at hvis man er så heldig å bli gravid, så tilpasser man livet etter det...og det er jo for så vidt sant det da! Så vi har kommet fram til et "kompromiss" kan du si, etter april så tar vi det som det kommer:)
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Har ikm den 17. Og klaffer det ikke da, så blir det pause til april her og. Tror i hvert fall det.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Jupp, dessverre.... Er tvangspålagt 2 mnds pause grunnet EXU for halvanna uke siden. Måtte fjerne ene egglederen, dvs den var helt i stykker/revna så måtte fjernes..... Blæh.............................................................................=0(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå