Gå til innhold

Hva slags gardiner har dere på barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har du gutt eller jente?

Jeg kjøpte nye gardiner til barnerommet i dag. Fryd fra Høie. Var offwhite med diverse dyr på. Veldig søt :) Men så begynte jeg å tenke på at jeg kanskje burde hatt rosa, siden det er til jenterom... Men det MÅ jo ikke være rosa heller. Mye farger på dyra. Kjøpte likt i sengetøy.

Hva slags gardiner har dere på barnerommet da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marimekko sine med biler på, kjempkule!

Skrevet

Gule gardiner med bamser. Og han har et bilde av Ole Brum på veggen. Eller lite barne-ting

Skrevet

Han har noen hvite gardiner med div. figurer på, fikk det til jul. Har tenkt til å kjøpe noen mørke gardiner også (Ole Brum) for når solen er oppe så blir det så lyst på rommet selv med persiennene nede eller så kommer jeg til å kjøpe noen mørke rullgardiner.

Skrevet

Stripete i mange klare farger. Passer til fargene på et maleri på veggen.

Skrevet

Jeg hadde den samme farven på sengesettet til jenta mi. Jeg synes at det er veldig fint jeg :o)

Skrevet

Rosa liftgardiner, og ja, jeg har jente :)

Skrevet

Røde fløyelsgardiner fra Kid el Princess :o)

Skrevet

jenten har rosa med prinsesser på( hun har plukket de ut selv)

gutten har ole brum

Skrevet

Har hvite hjemmebroderte gardiner med hardangersøm...som oldemor har brodert!

Skrevet

Jeg har hvite med grønne frosker på - jeg har gutt!

Skrevet

Vi har ikke barnerom ennå. Har tenkt å lage til sommeren. Da blir det et til storebror og et til lillesøster. Bruker masse tid på å tenke på farger og tekstiler. Blir det rosa og blått eller grønt og hvitt? Synes det er så gøy!

Skrevet

Gosj, det hørtes rålekkert ut. Sånne vil jeg også ha!

Skrevet

Gullet har noen gardiner som heter "Funky Fairies", kjøpt på KID (tror jeg.. en stund siden de ble kjøpt), er rosa med sånne prinsessealver med kroner på. Matchet endel av stasjet til rommet hennes, veggene er hvite og har endel ulike former for prinsesser og kroner rundt omkring... :_D

Skrevet

Lys blå/hvit med noen bamser og bokstaver på. Kjøpt på H&D. Kosta 399 for to lengder men fikk til 50,-!! :D Kjøpte to sett for da kan jeg bruke det ene til himmel.

Passer fint til rommet, men er litt lyst. Tenkte henge opp rullegardin, men de helv¤#&pokkers vinduene går innover. Henger vel opp forde, men er litt knot. foreløpig sover han bare der dagtid.

Har ikke samme, men samme stil på himmel/sengekant/tøy. Har og malt en gammel (lav og lang) kommode i hvit med lyseblått rundt i dørene og malt en i blått en bamse på hvert hjørne. Samme på døra. Er på en måte 6 ruter i døra og en bamse i hver av de midterste.

3 vegger er "hvite" (ikke kritthvit) og en er ganske mørk blå. Samme blå på vindu og dør lister og rundt innebygget skap.

Er litt himmeltema. Har blå stjernelamper (ikea) på hvit vegg og gul måne på blå vegg. Og stor hvit sky i taket.

Spurte bare om gardiner her, men så flere snakket om barnerom:)

Skrevet

Ja har gutt da, men det kom kanskje frem av alt det blå? :))

Skrevet

blåe blendingsgardiner med stjerner og bamser på.

har jente.

tøyet kostet 1000 kr ferdig klippet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...