Gå til innhold

Flere som har barn som nesten ikke legger på seg???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns ikke det virket SÅ ille egentlig... det tar jo litt tid før de når opp i fødselsvekt. Selv er jeg litt grønn på dette dessverre, siden jenta mi var panser-svær da hun ble født og blir bare større og større. MEN hun var 4845 ved fødsel og "bare" 5180 på 2-ukerskontrollen... det er jo ikke så mye større økning enn jenta di egentlig, hvis en ser på prosentandelen?

Det er litt lite å kun legge på seg 70 gram i uken. Datteren min veide 3186 gram da hun ble født og gikk vel ned litt på sykehuset, men da hun var 20 dager gammel veide hun 3710 gram (og hun gulper også veldig). Fint at dere skal få sjekket det opp på sykehuset. Lykke til!!

Ja, jeg husket det at dette er ditt fjerde barn :o) Høres mye ut at det spruter ut av munn og nese - kanskje hun har sånn refluks? Eller kanskje hun rett og slett får i seg alt for mye og dermed gulper mesteparten opp igjen? Ikke vet jeg... Virker hun stort sett fornøyd ellers da, eller er hun veldig grinete?

Annonse

Hun er kjempe fornøyd..... sover godt om natten, gråter kun da hun er sulten eller har noe i bleien ;o))

Hun kan til og med ligge til puppen og spruten står ut av nesa hennes. Skikkelig pyton. Hun har vært slik fra dag en. Jeg tok det opp med sykehuset før jeg reiste hjem. De sa det var vanlig og at det nok var mye fostervann i kroppen hennes!!!!

Skal bli godt å få det sjekket neste fredag. Måtte dagene gå fort til da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...