solstråla78 Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Heisann.. Flere med meg her inne som begynner (?!) å bli utålmodige og rastløse..klare som egg til å få den lille ut tenker jeg.. Jeg er tre dager over termin i dag, alle prøver ser fine ut.. Har fått en del press nedover i skjeden siste dager, spes når jeg beveger meg, i tillegg mageknip, men det har jeg hatt til å fra over flere uker.. På morgenen i dag kom det ut blodtilblandet slim, og det har kommet litt etterpå også.. Antakelig slimpropp, eller evt tegningsblødning?! Håper virkelig fødselen ikke er så langt unna..er veldig klar for å få han ut nå. Sover dårlig, og klarer ikke slappe av nå uansett.. Hvordan har dere andre det da?
solstråla78 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2007 Synes også jeg har murringer i magen, men tør liksom ikke håpe atr noe er på gang..Får bare vente på rier og evt vannavgang, før jubelen kan slippes løs..
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 HÅPER den er i gang! Skjønner GODT at det er slitsomt å gå over tiden!!! ...Jeg teller dager til termin- 17 igjen til den datoen i dag. Lykke til!!!
Oi ..! Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Har termin i dag, men er ikke fullstendig drittlei riktig ennå. Jeg har i hele svangerskapet vært innstilt på å gå over termindato ettersom jeg er førstegangsfødende. Må jo det, hvis ikke, tror jeg at hver eneste dag fra nå av kommer til å bli nedtur. Jeg våknet også med blodblandet slim i morges, og det har kommet litt om litt utover dagen i dag. Regner med at det er deler av slimproppen? Og hva i huleste var egentlig tegningsblødning igjen? Jeg får vel søke litt på nettet og finne ut av det. Har stort sett sovet veldig godt nå, den siste tiden, rent bortsett fra natt til i går og natten før. I går kveld fant jeg ut at grunnen kanskje kunne være at vi snudde overmadrassen her om dagen da vi skiftet sengetøy, slik at den ble liggende med den mykeste siden opp. Snudde den igjen i går, så i natt har jeg sovet som en stein Håper at det skjer noe for oss begge i løpet av kort tid. Riktig lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå