mammae:-) Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 for snart en uke siden så no har vi to små prinsesser:-) Fødsel og alt gikk kjempefint så no bare koser vi oss heime. Lykke til alle som snart skal føde og gleder seg til den deilige barseltida!
Strålende Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 GRATULERER !! Vi har termin i slutten av april,gleder meg !! Kvir meg jo litt til fødsel da, men det må jo bare gå så ) Kos deg med den nye lille...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Gratulerer:) Kos deg med tulla:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Gratulerer så mye.Kjempe gøy.Kos deg så mye i barseltiden framover.
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 GRATULERER!!! Godt å høre at alt har gått fint - kos dere videre!!! Jeg har 17 dt termin...
ormeynglet Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Gratulerer så mye! Nyt tiden hjemme med jenta, det går så fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå