Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 mulig jeg er dum, men jeg har ikke helt skjønt detta helt.......... man må søke om pemisjon fra jobben..... men om man ikke skal fortsette i jobben etter at "permisjonen" er over? må man søke da eller kan man bare si opp.... ??? huff.. å når i så fall søker man om permisjon.. lenger før eller?? må man til nav for å få det skjemaet eller finnes det på internett????????? huff... jeg blir ikke klok på alle papirene...........
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har og tenkt til å si opp jobben, når permisjonstiden er over. Da sier jeg opp mot slutten av permisjonen.Tror ikke jeg ville sagt den opp nå, pga du mister retten til penger i permisjonen.. Man må søke om permisjon fra jobben. Arbeidsgiver har skjemaet. Søknaden skal leveres "raskest mulig",men min arbeidsgiver sa at jeg ikke hadde dårlig tid ennå(termin i Mai). I tillegg er det et eget skjema som skal til NAV. Det skal man visst finne på internett sidene, men jeg har ikke funnet det, så jeg tar en tur innom NAV i stedet.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Her kan du finne det meste du trenger av informasjon og skjemaer. http://www.nav.no/page?id=328
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Ikke spesielt lurt å si opp FØR permisjon!!! Da får du jo ikke penger!!!
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har termin 4.august og men jeg bare kontrakt hos jobben ut juni. Det skulle gå fint med penger for det, jeg har jobbet de sistre 6mnd og jeg får permisjonspenger. Mulig det er anerledes dersom man sier opp selv. Sånn er det er hvertfall med arb.ledigehetstrygd..
MathildeC Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Man boer vel si opp så sent som mulig tenker jeg - du har kanskje en del rettigheter gjennom jobben, som forsikring, pensjon o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå