2barnsMamma28 Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 sykehus på onsdag, flere som skal dit tro?
Lykkelig@ Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Hei!! Fikk omvisning når vi var der på ultralyd når jheg var ca 25 uker på vei. Koselig sted, men går opp for en hva som snart skal skje når man går der!! Dette blir så spennende!!!!Lykke til!!!!Tror Lillehammmer blir et perfekt fødested!!Ha en fortsatt fin dag!!
Kaja_2013? Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg var der sist det var omvisning. Men da glemte de helt av oss, så vi ble stående i gangen å vente i ca.25 min.. Heldigvis var det en som sa fra til slutt. Jordmoren som tok i mot oss var veldig lei seg og sa at vi skulle sagt fra tidligere. Så dere må bare ringe på døren der dersom det drøyer litt;) Men når vi først kom inn var det veldig nyttig og fin informasjon vi fikk. Begynte nesten å glede meg litt etter å ha vært der! Lykke til!
2barnsMamma28 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 ja det var fint noen sa fra da! he he... det blir nok spennende det ja... gleder meg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå