Gå til innhold

Herme innlegg,gjette kjønnet her da?? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL på fredagen,håper vi får se kjønnet da,er SÅ nyskjerrig!!!Har en gutt på snart 3 år fra før,jeg selv har ei søster,masse jenter på min side av fam:) Gubben har 2 brødre han,det er masse gutter på hans side da!Hva tror dere det blir??Selv tror jeg det blir en gutt igjen,men man vet jo aldri da!Svangerskapet her er veldig likt mitt forrige da..Ikke kvalm eller noe!Da jeg fikk høre hjertelyden sist,så lå den på 145 slag da,Alexander lå jevnt på 140-150 slag han:) Gjett da!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utfra dine opplysninger vil jeg også tro at du får en gutt til :)

Lykke til på fredag, da

Skrevet

ja jeg tror det selv,men ALLE rundt meg sier at denne gangen blir det ei jente da..Kansje de ønsker at det skal være det?Jeg bryr meg egentlig lite om hva det blir,bare ongen er frisk,som alle ønsker for barna sine:)Blir spennende å se,er da i min 20 uke på ul,så vi håper vi får se noe!

Skrevet

jeg tror du får gutt jeg:)

Skrevet

Vel, det er vel ikke annet aa gjoere enn aa tippe gutt...

Skrevet

Er det ikke typisk hvordan folk tror at du vil ha jente naar du har en gutt fra foer? Jeg har ogsaa en gutt fra foer (og har bare jenter i min familie) og enig med deg at det har ikke noe aa si hva det er!! De er skjoenne uansett!!

Skrevet

Her er det 50-50 sjanse, så da tipper jeg på jente!

Jeg har to gutter og venter en jente nå, og svangerskapet er helt det samme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...