Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 hallo.. var på ultalyd i dag å der sa dem at hodet har festet seg. jeg har en del slim og kynnere. å masse nedpress. er i uke 37 og lurer på om noen veit om d kan bli før termin???
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 hei hei.. har samma som deg..nedpress og kynnere osv..er i uke 36 jeg å håper det er ett tegn på at det ikke går over termin..men har slimproppen din gått?
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Hodet fester seg ca fra uke 36, men det har ikke noen betydning for om man føder før termin. Helt normalt slik du føler det.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 nei har ikke sett noe til slimproppen ennå, men når jeg har nedpresset i underlivet så kjennes d ut mange ganger at noe er på tur ut. håper jeg ikke går over tiden. d er så tungt nå me alle smertene.. huff som jeg syter =)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 ok.. var på ultralyd om lørdagen å da hadde d ikke festet seg men i dag hadde d gjort d..går d virkelig så fort når d fester seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå