^**jente79+knøttet**^ Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Til dere som har født. Merket dere noe før riene startet. Sitter her med sånn kramper/stikkninger i venstre side. Hatt smerter i magen og ryggen i natt. Mensliknende smerter.
Pinklady og Amalie Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Det har jeg å hatt i to dager, lurer litt selv:)
fiona71*2pp Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Huff, har hatt det periodevis i 3 uke no, men ekstra di siste dagan.. Så dytte på den her...
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2007 takk for dytten. Holde på å bli gal. E ikkje mye godt nei.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 hm.. jeg har født to ganger tidligere, i 95 og 99... Men nå har jeg gått med vondter siden før helga, og det er som du besklriver. Stikker nedover i lårene fra korsryggen, og trekker seg sammen innimellom foran som menssmerter. Har spurt både lege og fysio i dag, og legen sa bebisen min fremdeles ligger for høyt i bekkenet til at det er noe, og mente det var isjasnerven min som ligger i klem. Så var jeg hos fysio to timer senere i dag, og hun mente at fødselen like gjerne kunne være igang. Siden jeg er 3. gangs, trenger hodet ikke nødvendigvis feste seg før fødselen, og ligger dermed ikke like dypt. Dessuten så ligger visst ikke isjasnerven der jeg har hatt/ har vondt, men ligamenter til og fra bekkenet som trekker seg sammen når de forbereder seg til en fødsel. Det er ingen regelmessigheter over dette, så jeg kjeder meg BIG TIME, da jeg bare går rundt og venter på REGELMESSIGE og ENDA vondere saker Lykke til med vondtene, jenter!
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2007 Takk, takk, masse lykke til til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå