TussiLussi Skrevet 6. februar 2007 #26 Skrevet 6. februar 2007 På ff-carten min ( adresse på nicket mitt) ser du at tempen gikk masse ned i dag - men den holder seg over streken - kan det tolkes som "godkjent temp" eller ? Noen som er inne i dette ????
bebbis1 Skrevet 6. februar 2007 #27 Skrevet 6. februar 2007 Hei jag har IKM på fredag, man jeg er sikkert ikke gravid nå heller. Prøvd siden mai -06 så jeg er ikke så optimist lenger... Har hatt en rar følelse den siste uka, øm/vondt nederst i korsryggen, ømme brystvorter, menssmerter, utrolig trøtt og i følge samboeren er jeg veldig irritabel om dagen. Så symptomer har jeg. Har ikke hatt så mange symptomer før, men jeg tenker vel for mye på at jeg skal bli gravid en gang.... Lykke til alle sammen !
TussiLussi Skrevet 6. februar 2007 #28 Skrevet 6. februar 2007 Høres ut som bra symptomer dette :-) Lykke til du og. Jeg har holdt på siden april 06.....
Dizzie_mortil3 Skrevet 7. februar 2007 #29 Skrevet 7. februar 2007 ÅÅÅ så spennende...i tillegg til min mulige festeblødning 7 dager etter EL har jeg nå mens murring..... Klart...det kan jo bety tanta, men begge ganger jeg har vært gravid har jeg hatt slike murringer, mens jeg sjelden har det før mens! Klarer nesten ikke å vente til søndag med å teste...men jeg SKAL vente, jeg SKAL vente, SKAAAAAL vente for ingenting er kjiipere enn negativ test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå