To tupper Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Noen symptomer ute og går. Jeg har som vanlig ingen, så det blir nok ikke spire på oss denne gangen heller. Vet i alle fall at jeg har hatt EL denne mnd. En trøst det da! Har IKM på torsdag. Tenkte jeg skulle vente til TR kommer uten å teste først. Hvis den ikke kommer til mandag, da skal jeg teste! Lykke til alle sammen!
TussiLussi Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Vet ikke helt hva som er best / verst - symtomer eller ikke.... de gangene jeg har blitt gravid har jeg ikke hatt flere enn når det bare var TR som kom :-) Har IKM i dag - ingen tegn til noe ! Ønsker oss lykke til, jeg :-)
Nutmeg Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 IKM torsdag her også! Synes jeg begynner kjenne murringer:( Skulle det bli nødvendig kommer jeg til å teste lørdag eller mandag. Men har en liten følelse av at tr kommer.... Jaja, krysser fingrene for oss:)
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Har også IKM på torsdag.. Har hatt murringer i ryggen i fire dager nå, men ikke så ille at jeg trenger smertestillende.. Får se om de vanlige smertene kommer på torsdagen, for da er det nok bare å angripe pilleboksen. Har så sinnsyke smerter ved tr at jeg knapt klarer å bevege meg.. Håper bare jeg slipper dem.. hehe, at tr ikke kommer *glise*
TussiLussi Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 torsdag blir nok en stor dag her inne :-) *krysser alt*
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Tør ikke teste før tidligst lørdagen jeg... vet når jeg hadde el, men ike helt sikker på om det går to uker mellom el og tr på meg...
Cocoon Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har IKM idag, men ikke sett noe til tanta ennå.... Kan sikkert finne mange symtomer som vanlig, men de fleste passer jo på mens symptomer også... :-( Testet i går - negativt, så jeg har tenkt til å vente til nærmere helga igjen før jeg tester på nytt, så får jeg bare krysse fingrene for at tanta holder seg borte de neste åtte månedene. :-) *Håpe, håpe* Lykke til til alle dere andre også - vi håper på mange februar-spirer!! :-)))
Dotten Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Tja.... Har vært i dårligere humør enn jeg pleier.... Litt rar og svimmel.... men så går det jo så mye rart om dagen. Snuppa er også syk, så det kan jo være det. Kjenner jo ikke noe i mage/rygg eller pupper, så gudene vet. Ammer litt enda også, så det kan jo også gjøre at jeg ikke får ømme pupper.........!? Meeen, jeg håper jo. Må vente minimum til ikm torsdag, før en ev. test....
_Nysgjerrig_ Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Skulle hatt TR i går, men intet å se!! Har egentlig bestemt meg for å vente til torsdag med å teste, men spørs om jeg klarer å vente så lenge... :-)
To tupper Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2007 Det er godt å vite at der er flere som venter IKM på torsdag. Hadde aldri trodd jeg skulle bli så besatt av å telle dage til TR. Helt utrolig. Vi får satse på at det er maaange som flytter over til 1 trimester snart. Vet ikke helt om det er vits å teste selv om ikke tanta skulle dukke opp. Sist jeg var gravid slo det ikke ut på testen da jeg var 3 dager over. Etter det testet jeg ikke hjemme. Da fant de det ut på sykehuset! Vi får bare vente å se. Ragner jo med at tanta kommer som vanlig!!!!!
¤pusi¤ Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Joda, her kom tanta på besøk med brask og bram idag!
Canutte Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 Hei! Jeg tror muligens jeg kan ha hatt festeblødning idag tidlig...Det var ørlite rosa farget slim og det var kun idag tidlig. Og det er 7-8 dager siden EL..Så det er vel ikke usannsynlig..MEN stoler ikke på det, kan jo være andre ting som har gjort det. Har ikke ikm før søndag, men har 9 tester fra billig tester å godte meg med, så jeg begynner nok sikkert onsdag/torsdag:-) Er kjempe spent.Håper virkelig det var festeblødning som traff meg idag... Til dere som venter: krysser fingrene for dere! Til dere som har fått TR: lykke til videre i neste pp! *klem*
Dizzie_mortil3 Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 Jeg kan også ha hatt festeblødning igår...litt rosa spotting et par timer og så var det over. ) Var 7 dager etter EL igår, så det passer jo bra! Krysser fingrene så veeeldig! Men ellers har jeg ingen symptomer. Skal prøve å vente med å teste til søndag...forrige måned testet jeg dagen før TR kom og det irriterte meg voldsomt..
Nela Skrevet 5. februar 2007 #14 Skrevet 5. februar 2007 Puppene mine er uvanlig ømme. Helt siden lørdag har de vært mye mer øm enn de pleier å være mellom el og tr. Jeg er så redd for at tr skal komme (har ikm på lørdag), for jeg er bare sååå gravid akkurat nå. Huff, det kommer til å bli den verste nedturen på lenge. Noen som kan få meg ned på jorda igjen?? Prøver å overbevise meg selv om at jeg må skru ned forhåpningene litt nå, men det er sååå vanskelig. Ser noen allerede er over ikm uten tegn til tanta, spennende!! Lykke til alle sammen, håper på en positiv uke:)
yvve73 Skrevet 5. februar 2007 #15 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har IKM enten i morgen, onsdag el. torsdag. Litt usikker da jeg har min første prøveperiode. Jeg har derimot hatt forferdelig med murringer i mage og korsrygg. Har stått over trening i dag, da jeg ikke vet om jeg er gravid. fikk litt vondt etter treningen på lørdag.( Pilates). Går jo mye på trening av mage. Jeg skal kjøpe test i morgen, og jeg håper selvfølgelig at TR holder seg vekk!!!! Kan faktisk ikke huske at jeg hadde sånne murringer da jeg var gravid sist. Da ble jeg for øvrig gravid rett etter at jeg sluttet med pillen, så jeg håper det går like lett nå. Har litt på følelsen at det er noe på gang her, men tør liksom ikke tenke tanken helt ut før jeg har tatt test...
håpernr2 Skrevet 5. februar 2007 #16 Skrevet 5. februar 2007 Har IKM i dag testet med billigtesten i dag tidleg, jammen var der en lys strek gitt. må nok teste en om et par dager før eg føler meg heilt sikker. men eit lite gledeshyl fra meg likevel jiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppppiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Canutte Skrevet 5. februar 2007 #17 Skrevet 5. februar 2007 Håpernr2!!! Tør komme med et lite hurra til deg:-) Gratulerer så masse. Du skal se testen blir klarere neste gang du tester..
Høstmamma27 Skrevet 5. februar 2007 #18 Skrevet 5. februar 2007 Har også ikm på torsdag...mange som venter på torsdag ass godt at det e flere Har vel hatt litt symptomer...men om det kan være hjernen som spille et puss,hehehe... Har vært litt kvalm, hatt festeblødning (?) for cirka ei uke siden.stikninger under og på korsrygg,oppblåst mage....men det kan jo være tegn på tr sin ankomst også...så får vente og se...men ganske utålmodig nå...testa igår, fikk negativ...klarte ikke å vente Så får se om klare å vente te torsdagen....noe som sikkert neppe går,er jo evigheter,hehe...men krysser fingrer og tær for alle
Guldamedgull Skrevet 5. februar 2007 #20 Skrevet 5. februar 2007 Herregud. IKM på torsdag jeg også..vi snakkes da!!! og håper alle kan brøle jiiiiippppppyyyyyyyy!!!
_Nysgjerrig_ Skrevet 6. februar 2007 #21 Skrevet 6. februar 2007 Dag 2 på IKM nå, måtte bare ta en test nå i dag tidlig, men den var negativ.... Hmm... Ingen antydning til to streker en gang, så da er det bare å vente på TR da....
sjeroks Skrevet 6. februar 2007 #22 Skrevet 6. februar 2007 får håpe at kroppen din bare er sen med å podusere det stoffet:P æ har ikm i mårra, e kjæmpe spent. kroppen min har oppført sæ vældi rart den siste uka, så æ håpe virkeli at d fordi æ e gravid. e så spent at æ har lyst å teste nå, men vi har så dårli råd at æ trur æ e nødt til å vente t utti neste uka før æ teste (vest ikke tr e kommet enda) krysser fingrene for oss alle:) lykke til
LoVeLaDy Skrevet 6. februar 2007 #23 Skrevet 6. februar 2007 Hei.. jeg har IKM på lørdag, leeenge å vente. Jeg går nå her å lager meg symptomer i massevis:) nei, jeg har vondt i puppene, men det bruker jeg å ha ganske lenge før ikm, så d trenger ikke å bety noe. Jeg har munnsår også da, men det kan likegodt være været som gjør det. Jeg tenker at det skal litt til før det klaffer på første forsøk, men er spennende likevel. ja, også har jeg hatt litt stikking i magen.. men jeg v et ikke.. går jo å kjenner etter også da. så vi får se lykke til alle sammen
TussiLussi Skrevet 6. februar 2007 #24 Skrevet 6. februar 2007 Har hatt ALLE symptomer i dag og i går - men nå har jeg skikkelig "mensvondt". Begynner å miste håpet litt....... Sukk....
mammamammamammamor Skrevet 6. februar 2007 #25 Skrevet 6. februar 2007 mens smerter kan og komme pga svanger skap. her er det kvalme, svimmelhet og kjøttfobi, + kviser, trøtthet o.m. i går verkaa det litt i det ene brystet. tempen har ikke blitt noe lavere, og eg har ikke mens murringer, bare litt av og til som eg pleier å ha uansett, har vert kvalm og svimmel lenge nå da, flere mnder, men klart å spise normalt, klarer fortsatt å gafle i meg mye mat, men ikke noe kjøtt. ikm i dag, helt tørt ikke spor av verken sekret eller tr, ikke sånn brunt eg pleier å få,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå