selfangerkjerringa Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 ... satt her og skrev ned fødselshistorien min igår (ligger på januar'07-klubben), og oppdaget at jeg faktisk ikke hadde annen smertelindring enn lystgass under åpningsfasen, og ingenting under pressefasen... spurte gubben for å sjekke, og han sa at jeg hadde nekta droger under pressinga. Det var noe annet enn sist det gitt... da måtte vi gjennom ALT av smertelindring for å hjelpe meg å få ut ungen! Nå skal det legges til at jeg endte opp i kaste-ks med spinal, men det var først etter over en time med pressing. Altså: HURRA for Lamaze sin avslapningsteknikk!!! Anbefales på det varmeste til alle Tenk det - fra 3 til 10 cm åpning på 2 1/2 time med bare lystgass og minimalt med smerter, jeg sovna til og med mellom noen av riene! Helt avslappet
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Hvor kan jeg lære Lamaze sin teknikk??? Høres jo bra ut!!
tuppen og lillemor Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 høres bra ut, dette vil jeg også vite...
selfangerkjerringa Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2007 Og før dere lurer: neida, det er IKKE sånn pustogpes som man ser på amerikanske tv-serier hehe... selv så trente jeg nesten bare avslapning og ikke pust, og det var avslapningen jeg fikk bruk for. Hvis dere sender meg en epost på [email protected] så kan jeg sende dere et word-dokument jeg har fått av ei venninne. Der blir Lamaze-teknikken oppsummert enkelt og greit, med et enkelt treningsopplegg, og dere får tips til videre lesning.
Krølle79 Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Oh yeah! Mitt vidunderlige orakel is back!! Ska send dæ mail æ å... *hyll-hyll* ;-p
selfangerkjerringa Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2007 Da har jeg svart alle som hittil har sendt mail
chill+enda en til Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 tusentakk, det var kjapt svart på mail
Pink&Lucky Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Hei hei, har også sendt deg en mail nå, håper du har tid til å sende den til meg! )
Trillet Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 Nå har jeg også sendt deg mail.... Der hvir jeg skal føde har de ikke epidural så jeg blir nødt til å være uten.. Så dette tror jeg kan være noe..... På forhånd takk!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå