Gå til innhold

Anbefaling!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

... satt her og skrev ned fødselshistorien min igår (ligger på januar'07-klubben), og oppdaget at jeg faktisk ikke hadde annen smertelindring enn lystgass under åpningsfasen, og ingenting under pressefasen... spurte gubben for å sjekke, og han sa at jeg hadde nekta droger under pressinga. Det var noe annet enn sist det gitt... da måtte vi gjennom ALT av smertelindring for å hjelpe meg å få ut ungen!

Nå skal det legges til at jeg endte opp i kaste-ks med spinal, men det var først etter over en time med pressing.

Altså: HURRA for Lamaze sin avslapningsteknikk!!! Anbefales på det varmeste til alle :) Tenk det - fra 3 til 10 cm åpning på 2 1/2 time med bare lystgass og minimalt med smerter, jeg sovna til og med mellom noen av riene! Helt avslappet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kan jeg lære Lamaze sin teknikk???

Høres jo bra ut!!

Skrevet

høres bra ut, dette vil jeg også vite...

Skrevet

Og før dere lurer: neida, det er IKKE sånn pustogpes som man ser på amerikanske tv-serier :) hehe... selv så trente jeg nesten bare avslapning og ikke pust, og det var avslapningen jeg fikk bruk for.

Hvis dere sender meg en epost på [email protected] så kan jeg sende dere et word-dokument jeg har fått av ei venninne. Der blir Lamaze-teknikken oppsummert enkelt og greit, med et enkelt treningsopplegg, og dere får tips til videre lesning.

Skrevet

Oh yeah! Mitt vidunderlige orakel is back!! ;)

Ska send dæ mail æ å... *hyll-hyll* ;-p

Skrevet

Da har jeg svart alle som hittil har sendt mail :)

Skrevet

tusentakk, det var kjapt svart på mail ;)

Skrevet

Hei hei, har også sendt deg en mail nå, håper du har tid til å sende den til meg! :o)

Skrevet

Nå har jeg også sendt deg mail....

Der hvir jeg skal føde har de ikke epidural så jeg blir nødt til å være uten.. Så dette tror jeg kan være noe.....:)

På forhånd takk!!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...