Gå til innhold

Hoven i underlivet - flere enn meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har jeg vært så hoven i underlivet og enkelte ganger kjennes det ut som det trykkes nedover... Spesielt når jeg må tisse... Er det flere som kjenner noe sånt? Er litt bekymret for at det tyder på tidlig fødsel eller noe sånt for i forrige svangerskap kjente jeg det ikke sånn før de siste ukene.Er forresten i uke 26 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner det allerede jeg også, er bare 23 uker jeg da, men venter nr 3. Tror det er ganske normalt, vi er jo ikke så "stramme" som vi var før vi fødte første gang..

Skrevet

Kanskje fordi du er annengangs?

Hvis man ikke har vært veldig flink med bekkenbunnsøvelser (knipeøvelser) etter en fødsel kan det også føles sånn. Mellom min førstemann og andremann hadde jeg det slik siste 3 månedene av svangerskapet. Gjett om jeg har gjort mange knipeøvelser etter det!

Denne ganger er det ikke slik, men så er jeg halt "nazi" på knipeøvelser da;=)

Skrevet

Oj har vært så bekymret for hva det kan være..Har følt det akkurat slik selv..venter nr 3 nå...Lettelse..godt å høre at det sikkert er normalt:-)

Skrevet

ja her også! Kjente det spesielt da jeg skulle ta urinprøve her en dag. Ble litt forfjamset over at jeg virket så "åpen", så nå prøver jeg å knipe litt mer... Føler i tillegg at all den trege magen jeg har ikke hjelper på i det hele tatt, må jo presse som en gal hver gang jeg skal på do (unnskyld meg altså...)

Føles som lite vits i å knipe og knipe når jeg presser slik ;-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...