Gå til innhold

er dere veldig engstelige for babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så redd hele tiden, er redd den ikke får nok mat (har spydd masse og spyr enda i uke 20) nå veier jeg under 50kg og jeg har så mye vondtre her og der! legen mente det var pga jeg var så tynn at jeg kjente alt bedre....

har vært hos fast legen en gang da jeg var i uke 12 og får ikke time før om ei uke har bare snakket med henne på tlf.

så jeg får aldri no info eller noe.

jag har heller ikke fått mage enda men alt var bra med den lille på ul for ei uke siden.

har oxo hadd masse blødning i begynnelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

kjenner meg igjen i engstelsen, jeg har også hatt en del blødninger. dersom du har vært på UL i etterkant av blødningene,skal du ikke tenke på blødningene mer.

Babyen tar den næringen den trenger fra deg uansett om du får i deg noe særlig eller ikke. Men dersom du er bekymret, vil jeg anbefale deg å kjøpe det som heter NUTRIDRINK på apoteket. Det er fullverdig kost i flytende form. Du får den i forskjellige smaker, som jordbær, sjokolade, banan, vanilje etc. Du kan velge mellom melkebaserte og ikke-melkebaserte produkter, -dette går mest på smak.

For et voksent menneske ligger dagsbehovet på ca 5-6 slike juicepakker om dagen, men dersom du bare bruker det som et tillegg for å være sikker på at du får i deg nok til deg og barnet, så holder det med et par-tre i døgnet.

Du kan slappe av, babyen din lider nok ikke, siden alt var bra for ei uke siden. H*n bare slapper av inne i magen din, -husk at for en stor baby på slutten av svangerskapet, tilsvarer dagsbehovet av mat en skive brød og et glass melk! Så om du får i deg noe mat, tar babyen det den trenger den!

håper det hjalp noe, iallefall!

Og ønsker deg god bedring med oppkastet!

(ei venninne av meg gikk kun opp 4kg i svangerskapet pga hun var så dårlig, kastet opp hele veien. Sønnen hennes er en nydelig ettåring i dag, og ingenting i veien med han!)

Skrevet

Jeg støtter VinterSol m/krembolla her. BÅDE med at du ikke trenger å engste deg OG det med Nutridrink.

Selv om man vet at babyen tar det den trenger fra deg, så har du tydeligvis ikke så mye og gå på. Jeg tror kanskje du blir kvitt noen av vondtene dine hvis du får i deg noen Nutridrinker om dagen.

Det ville jeg gjort! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...