Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Når har dere rundt 95kg begynt å få mage? Er i uke 8 nå, og føler meg extremt oppblåst, så regner med det er derfor jeg ikke får på meg dungribuksa lengere... men ønsker at magen skal komme fort, for vil begynne m mammaklær, slik at jeg ikke ser så feit ut, bare gravid ut lixom.. akkurat nå føler jeg meg fetere enn noen gang, men har ikke lagt på meg noe.. Har noen evnt magebilder av de som veide ca 95kg før graviditeten? Lurer på hvordan jeg blir seende ut etterhvert :-/ Har veldig bred rumpe og lår, og store hofter.. :-/ Noen som er likedan?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Fikk veldig fort oppblåst mage, men det er borte nå. Så buksa er nesten som vanlig igjen:) Er i uke 13 nå, så magen begynner vel ikke riktig enda å bli veldig stor. har brede hofter og en hengemage fra før, så jeg håper jeg får gravidmage etterhvert:)
Diva Muffin Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg fikk gravidmage da jeg var 17-18 uker på vei. Det var i allefall da andre turte å kommentere det uten å være redd for å få seg en på trynet
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Jeg fikk mage rundt uke 10-12, men den ble fort borte igjen.. Var visst bare oppblåst. Hadde jo mage fra før da, men ikke sånn fin strutte utover mage, mer sånn henge ned valke mage. Var over 20 uker da det ikke lenger var tvil om jeg var gravid eller bare feit... Er fortsatt litt slapp i fisken, men magen henger ikke sånn lenger. Står mer rett ut nå :-) Begynn gjerne å bruke mammaklær litt før du trenger det om du føler deg rund. Det gjorde jeg, og de fremhevet magen kjempefint. Fikk meg til å se mer gravid enn feit ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå