Gå til innhold

ENDELIG! Han sov hele natten igjennom

Anbefalte innlegg

Etter masse nattamming og samsoving fikk jeg på fredag nok. Gutten er snart 10 mnd. Jeg begynte på jobb igjen forrige mandag, og skjønte fort at jeg må sove mer for å klare meg. Kjøpte Sleep Sense og leste som en helt på fredag. Etter masse gråt (uff, det er hardt å høre på) natt til lørdag og litt gråt (egentlig mest sutring) natt til søndag, sov han fra 19.00 til 06.15 i natt, gråt 5 min og sov til 07.10. Han, som sjelden har sovet mer enn 3 timer i strekk før... VI er lykkelige og glade!

Hurra:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8094730-endelig-han-sov-hele-natten-igjennom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er sleep sense? Mi jente er 6 mnd snart og har styrt mye på natta, vil ikke sove, ofte våken og mye pupping.. I natt sov hun hele natta for første gang, og det eneste vi gjorde var å la henne finne søvnen selv. Litt skriking før hun til slutt sovna, før har vi gått ofte inn til henne og gitt sutt, pupp osv og det har ofte endt med at vi har tatt henne opp til slutt. Hun var også våken kl fem i natt,men sovna fort av seg selv. Virker som hun sover mye bedre når hun ikke blir "puppa" i søvn, og jeg måtte vekke henne kl ni i mårrest, da var hun blid som en sol:) Og det var mamma og!

Sleep sense er en bok om søvn.. Det handler om at barnet skal lære seg å finne søvnen selv, uten pupp eller søvn eller vogn. Så dere har forstått det:) Boka kan kjøpes på nett, du får den elektronisk, koster 300 kr. Jeg trengte den, men det ser jo ut som at dere klarer dere fint uten:)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...