6Ymamma Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Åååå jeg er så lei!! Hehehe men blir litt rart når magen forsvinner også... Hvordan har de siste dagene vært da? Jeg hadde noen siiinsyyyyke kynnere lørdagsnatt til søndags formiddag, holdt det gående i 13 timer!!! Men nei....ikke noe fødsel enda nei=(
Oi ..! Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg rekker opp hånda! Har termin i dag, men er heldigvis ikke uoverkommelig drittlei. Hadde noen timers nedtur på fredag formiddag da jeg ikke så for meg hvordan i himmelens navn jeg skulle klare å holde ut til babyen melder sin ankomst, men det gikk over etter et par støttende svar her inne på BIM. De siste dagene har vært fylt med mest mulig aktivitet for å få tiden til å gå; lunsj med venninner, besøk hos sviger- og egne foreldre, kino, IKEA-tur, og så har jeg snart strikket ferdig dåpskjolen. Våknet i morges og hadde en del slim med spor av blod i underlivet, så da regner jeg med at det kanskje er deler av slimproppen? Hva vet vel jeg, det er jo første gangen jeg er borti dette ... Håper uansett at det snart skjer noe Masse lykke til til deg!
Mamma i februar=) Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 jepp, jeg har også termin i dag. vært hos jordmor i dag og ikke noe tegn på at vesla kommer i dag ihvertfall. fikk time til ultralyd neste mandag da. veldig oppmuntrende...
Pia79 Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Jeg også har termin idag!!!!!!!!!! De siste dagene har vært bra. Jeg har vært i fin form og deltatt i selskap, shopping, husarbeid osv. Håper de blir fødsel SNART!!
Tinaisme Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Har termin i dag jeg og =) Ser ikke ut til at vesla har tenkt seg ut enda.. Men jeg krysser fingrene og håper.. =)
Mamma i februar=) Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 blir spennende å se om noen av oss begynner fødselen i dag da, eller hvem som er først ute=)
mamman til flere Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Jepp, og her skjer det ikke en drtitt... Ikke kynnere, ingenting... jaja.
6Ymamma Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2007 Nå er klokka 01.56....snart 2 timer på overtid,,,,sitter her med kynnere nok en gang.... Litt spennende med kynnere, se om de kan utvikle seg til noe mere... Nå vil jeg se på knøtte inni magen altså! Venta lenge nok nå!
Mamma i februar=) Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 her er det fortsatt rolig...en del menssmerter og kynnere, men det har jeg hatt siden fredag, så det betyr sikkert ingenting...veit ikke om jeg er moden en gang jeg...hehe...gi beskjed om når dere får da=)
Pinklady og Amalie Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 dere er sååååååååååå heldige. Jeg å vil ha termin nåååååå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå