Gå til innhold

O.K, dette er ett litt ekkelt innlegg kanskje, men jeg MÅ bare spørre om råd!

Anbefalte innlegg

Nå som jeg har begynt på pergo, og mensen var ferdi på lørdag, så lurer jeg på hvor ofte burde vi ha sex, vi har omtrentlig sex hverdag, men er det ogsså lurt å ha sex flere ganger om dagen????

Hvis jeg får lov, så spørr jeg nå; hvordan gjorde dere det???

Tusen takk for svar på andre inlegg jeg har skrevet, og takker så utroli mye for svarene jeg får hos dere!

Fortsetter under...

har mannen din dårlig kvalitet så lønner det seg ikke å ha sex hver dag, men annenhver dag. Slik at han kan samle opp, og ikke bare skyte med løskrutt om du skjønner hva jeg mener.

Når jeg gikk på pergo, så testa jeg med el-tester, når den ble pos, så hadde vi sex annenhver dag nesten ei uke.

Keila, hvis dere ikke absolutt har LYST til å gjøre det flere ganger om dagen, ;) så er det vel egentlig ikke nødvendig ettersom sædcellene lever i opptil flere dager.

Så i befruktningsøyemed er det kanskje bedre å ikke tynne for mye ut?

(Nå kan man jo ha så mye SEX man vil, uten at gubben nødvendigvis trenger å la det stå til heller da, he,he...)

Da jeg gikk på mine pergokurer gjorde vi det etter oppskriften fra gyn;

sex (med tømming...) fra syklusdag 9, og så MINST annenhver dag frem til IKM.

Lykke til, håper det er du som får pergospire :)

Ok. er ikke så helt inne på dette....:( bli jo nesten litt forvirret over hva man skal gjøre...

Ja jeg håper også at det blir en pergo spire...:)

men tørr ikke å ha forstore forhåpninger heller! blitt skuffet så mange ganger!

men TUSEN takk for svar:)

Åh, jeg håper du ikke fikk følelsen av at jeg latterligjorde deg på noen måte eller noe sånt! Det var på ingen måte meningen, ville bare være litt morsom og ha litt humor rundt det hele :)

Vi har alle her vært "grønn"på mange ting, før var jeg grønn på pergo, nå er jeg helt grønn på alt det med spray og sprøyter og alt sånt. Det som da ER SÅ FINT, er at det er så mange flotte jenter å spørre. (Og jeg prøver å "betale" litt tilbake til samfunnet ved å bistå med det JEG kan litt om nå :)

hei Flippa!

Neida, bare slapp helt av:) kjenne til noe humor jeg å:) prøver å ha humor rundt alt i huset for min del og sambo sin del... men er ikke bare bare bestandi:)

Jo som du sier, jeg prøver å og bidra litt, men er H E L T grønn på nesten alt... er enda så nytt for meg dette! !

Selv om jeeg leser mye så skjønne jeg ikke alt...

Å som du da sier igjen, det er SÅÅÅÅÅÅ godt å ha alle disse jentene å spørre om:)

Takk for svar:)

klem

Annonse

Hei Keila.

Jeg har gått på 8 doble pergokurer, og alle gangene har jeg fått beskjed om at mannen skulle ikke ha sædavgang mer enn annenhver dag. Hadde noe med at spermiene trengte minst ett døgn før de var på topp igjen...(ikke så enkelt det da når en prøver febrilsk.)

Jeg synes du skal ha sex når det passer deg jeg. Husk at el gjerne kommer mellom kl 16 og kl 20, så ha gjerne sex i perioden der,hvis det er mulig for dere. (ikke vet jeg om det funker bedre , men alt skal prøves =0)

Her har mannen skikkelige dårlige svømmere, og vi ble anbefalt å vente fram til EL med sex... Det i kombinasjon med forkjølelse, hormoner og div viste seg å gjøre susen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...