mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 nå har jeg ikke hatt mensen på TO mng og skjønner ingenting..begynner nesten å tro at jeg er gravid..tok en test forrige lørdag og den var negativ,men jeg sitter jo her å venter på mensen jeg..hehe..er det noen som har hatt det sånn?tror jeg må kjøpe meg en ny test idag...men så har jeg ikke lyst til å ta tester i hytt og gevær her også..hehe
Tinky82 Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg fødte 19.08.06., og har ikke fått mensen enda... Vet egentlig ikke hva som er vanlig jeg.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 men jeg hadde mensen to mnd også stoppa det igjen...
Trall Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 For meg tok det 9 måneder. Har hørt at det kan ta opp til ett år, så det er bare å smøre seg med tålmodighet... Men det er jo litt frustrerende da, å gå og ikke vite.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Er det ikke slik at mensen kan være rimelig ustabil de første gangene etter en fødsel?
Antoine Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Fødte 29. august og har ennå ikke fått mensen...
glad_jenta Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 min syklus er helt på trynet etter fødselen.er helt normalt.men jeg trodde mang en gang at jeg var gravid jeg også.men plutselig så dukket den da opp igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå