Gå til innhold

Vedr. oppringning fra Landsforeningen for krybbedød..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det var jeg. Ser at t.o.m. folk som har reservert seg for telefonsalg har blitt oppringt, så det er greit å være forberedt. Det kan jo bare ikke være tilfeldig at gravide og nybakte foreldre blir oppringt. Hun ene hadde vært gravid 4 ganger og kun blitt oppringt av dem de månedene..

Så rart at de vil ødelegge rykte på en forening som egentlig (forhåpentligvis) gjør mye bra?!

Skrevet

Nei, det er helt vanvittig, dette..

Har heldigvis (ennå) ikke blitt oppringt (reserverte meg mot tlfsalg for ei god stund siden), bank-i-bordet, men det har vært maaange tråder her inne om nettopp dette temaet, og det er ufattelig frekke folk i den andre enden noen ganger, visstnok..

En av de oppringte ba tlf-selgeren ringe dem opp igjen litt senere, da hun ikke helt visste hvordan økonomien deres ville bli fremover, fordi de hadde det rimelig trangt der og da.. Men åneida, DET var ikke selgeren interessert i.... "det er jo bare 300 kr det er snakk om da, så du kan da like godt betale", var det svaret hun fikk i retur...

HALLOOO??!! Fader'n så frekke de er, altså!!!! Vedkommende la på i sjokk og vantro, hun.. og jeg skjønner henne så godt!!

Er så glad for at dette området forskes på, og det er klart at det trengs penger, men ikke pokker om JEG kommer til å støtte dem når de skal gå frem på DEN måten!! i alle fall ikke dersom de ringer meg nå når jeg er gravid eller like etter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...