Hoppetussa Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 ... det var en spøk om det lenger nede(i flekker på klærne tråden) - sjekk dette bildet her: http://ammehjelpen.no/nyheter_more.asp?NewsID=168#avvenning Det begynner å bli litt drøyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Det begynner å bli litt lenge, ja...Selv ammet jeg første til hun var 16mndr, synes det var lenge nå. Tror ikke jeg ammer så lenge denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 5. februar 2007 #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Grunnen til at jeg skrev det om amming lenger nede her, var at jeg forsøker, forsøker og forsøker med fast føde. Men Karsten viser liten interesse, altså. Haster ikke å slutte å amme, men hadde jo vært koselig om han kunne begynne å like noe av det jeg tilbyr, altså! Så det var en litt "frustrert" spøk fra min side! ) Håper i hvert fall ikke at jeg må amme til han blir 13, slik som det ble foreslått!! :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 5. februar 2007 #4 Del Skrevet 5. februar 2007 Vi hadde det på akkurat samme måten med mellomsten. Jeg skulle arbeide i 1 mnd, og pappaen skulle være "hjemme" i en leilighet rett ovenfor sykehuset, og gi grøt og melk på flaske... Ikke ville hun ta flaske, og ikke ville hun ha grøt eller middag:-( Husker han var rimelig fortvilet - han hadde jo ikke tilvent noen tidligere, og trodde dette skulle gå over natten - hehe, enkle sjeler! Men jeg husker da at vi var på ferie noen måneder etter, hun må da ha vært 8 mnd, og da spiste hun iallefall noen middagsmåltider - men mest glad i dessert!! Og nå spiser hun fortsatt noe kresent, men er 115 cm og 23 kg:-) Hos noen tar det bare lenger tid! Nora spiser grøt med eplemos til, men rynker på nesen over middag - her går det bare ned max 2-3 teskjeer. Men da får vi spiser grøt så lenge, da, så kommer det andre etterhvert. Lykke til! Tror neppe han vil ha synet av puppen din engang når han blir 13!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 5. februar 2007 #5 Del Skrevet 5. februar 2007 Hi, hi... ) Neida, jeg er ikke så fortvilet, altså! Men det kunne jo vært fint å ha funnet èn ting som han ikke vrenger ansiktet sitt av... Har jo likt fruktmos, men nå i det siste har ikke det vært populært heller. Men så har han vært syk, så jeg tror nok det skyldes det. I morgen skal jeg forsøke med Hipp grøt! Så får vi se om jeg har noe mer hell med den!! ) Ikke rart om jeg får ett kresent barn, for jeg er superkresen selv... Hadde bare håpet at barnet mitt arvet far sine gener når det gjaldt akkurat det i hvert fall! Ja, ja, tålmodighet er en dyd... (Ikke nok med at jeg er utålmodig, skjønner du, jeg må i tillegg holde ut alle som "maser" om hvorfor gutten ikke får fast føde!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 5. februar 2007 #6 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja, hadde alt vært perfekt, hadde vi sikkert ikke hatt det noe mer morro, men kanskje vært litt mer opplagt på dagtid! Detta kjem seg, veit'u! Pappaen her er kresen han også, han vil ikke ha brent mat engang, han;-) Og jeg som er så flink til å lage mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 5. februar 2007 Hihi! Han har jo god tid på seg enda til å venne seg til fast føde, så det er ikke noe å stresse med det, vel? Jeg håper jeg kan amme Ingrid lenge jeg, kanskje så mye som til to år, men vi får se. Kan jo hende hun ikke vil ha pupp innen den tid heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 5. februar 2007 Åh, de kommentarene der irriterer meg, altså! "Spiser hun godt da?"(jada, hun veier 9,6 kg...) - og alt det maset om fast føde og ernæring ellers. Gode råd, men slitsomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå