Gå til innhold

UKE 6 :o)


Luni og go'gutten =)

Anbefalte innlegg

Du verden, dette var bra! 4 x styrketrening er akkurat det jeg burde ha gjort.

 

Jeg lurer forresten på om vi ikke skal godkjenne shopping som trim? :-)

 

Jeg hadde også bitende kaldt vær forrige uke, så det ble ikke mulighet for å trille. Da det i helga endelig ble litt varmere, ble mini syk, så vi måtte være inne av den grunn. Sitter inne og ser langt etter den fine vintersola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veel, her går det på viljen, men det blir kanskje det samme? kan vere ganske sta....men mest vilje kjem etter kvart som diverse bukser er stadig like trange! :-(

Sjølv trivs eg aller best med å trimme ute, gå lange turar i skog og mark og sånn, men det er umulig akkurat no.

Har ikkje hatt noke tru på treningsvideoar, inntil eg endeleg kjøpte en, og fann ut at det var faktisk eit supert alternativ for turar ute. Å trimme til en dvd har faktisk overraska meg i positiv grad. Litt som i treningsstudio, om enn ikkje so sosialt, då.....-og en får (forhåpentiligvis trimme vekk en del på dei rette plassane)

Men herregud det tek tid.......................

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg også har vært veldig skeptisk til treningsvideoer. Jeg skjønner at jeg har tatt feil! Det er vel sånn at når det gjelder trening, kommer vel form og innhold veldig an på livssituasjon, personlighet mm. Alle har ulike behov, og det som føles riktig for meg, trenger ikke være de for andre. Og det som er riktig for meg nå, trenger ikke være riktig i en annen periode av livet.

Det viktigste er vel at en ikke lurer seg selv, men at en skjønner at en må "betale" noe, skal en få noe igjen i form av effekt. Det virker som at du har skjønt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...