Gå til innhold

Plutselig ekstrem kvalme - i uke 38....normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag vært ekstrem kvalm, og kroppen føles helt "rar". Magen har sunket betydelig i helgen. Er dette tegn på at noe er i gang? Eller kan det være tegn på at noe er feil med baby? Eller svangerskapsforgiftning?

Menstermin er 15., men ultralydtermin er ikke før 28. februar, så det er vel litt tidlig at babyen kommer nå...

Takknemlig for svar og andres erfaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper du snart er på vei til Føden! Dette er vanlig. Jeg våkna og var litt uggen da jeg fikk mi første, og fem timer seinere var hun kommet. Det var 17 dager før termin. Ei venninne av meg spydde som en gris (unnskyld uttrykket) to dager før termin, og vips var sønnen ute noen timer seinere....

Ønsker deg masse lykke til!!

Skrevet

Takker for svar :)

Spennende dette.....

Skrevet

Jeg hadde også et par kvelder der jeg var ekstremt kvalm her for litt siden. Husker ikke om et var i uke 37 eller 38. Jeg innbilder meg at jeg var kvalm pga. all bevegelsen fra babyen - den sparket og romsterte rundt noe voldsomt de dagene. Regner med at tarmer og magesekk fikk seg en skikkelig trøkk og at det er derfor jeg var så kvalm. Jeg har i hvert fall ikke født ennå! (Termin i dag.) Blir kvalmen for ille, kan du sikkert ta deg en Postafen reisesyketablett - det ble anbefalt meg av legen min, og det hjalp enormt :)

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...