minimy m Emma & Emil! Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Vi er medlem i go boken, men jeg syntes de bøken er så dårlige.. å lurer på å melde meg i en annen... Noen som er fornøyde m noen ande? klemmer fra
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 mi er medlem i disney klubben. betaler 159 i mnd. da får vi bok med lydbok og en liten ting. i første pakken var det med en trillesekk. vi har fått cdmappe. og det er ikke så lenge til det kommer en discman i pakken.
2prinsesserogbim Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 hadde ho i godboken, meldte ho ut rett for jul.. ho e nå 7 mnd på torsdag.. lure litt på barnasbokklubb.. eg var med i den når eg var liten og husker eg likte bøkene svært godt
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Mini er medlem i barnas egen bokverden, www.beb.no. Er kjempefornøyd! Hvis noen vil bli medlem verver jeg gjerne
selfangerkjerringa Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Lilletrollet (2 1/2) er medlem i Barnas Bokverden (cappelen) og Barnas Bokklubb (de norske bokklubbene). Knøttemor er medlem i Babyglede (cappelen). Jeg er godt fornøyd med disse klubbene. Jeg driter ikke penger, så jeg følger nøye med om det er bøker vil VIL ha, og avbestiller resten. Sist i Barnas Bokverden var det bok+dvd med Solflekken - stor favoritt hos eldstejenta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå