Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Skal på kontroll i dag, og tok urinprøve i morges. Tisset litt i do, fanget opp en stråle urin i glasset og tisset så resten i toalettet igjen. Er det jeg har lært. Så med en gang at urinen ikke var klar, akkurat som litt melkeaktig. Nå tittet jeg på den i kjøleskapet, og alt grumset har falt til bunnen; det har skilt seg fra urinen. Hva i all verden kan dette bety? Har ikke noe ubehag i det hele tatt, hverken med formen generelt, tissing osv. Kan det ha kommet utflod i prøven eller noe? Gruer meg litt til kontroll, jeg nå... Er i uke 31.
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har hatt det flere ganger da har det slått ut på leucosytter som kan være tegn på urinveisinfeksjon men det kan også være utflod. Det er ikke farlig og det trenger ikke være noe som helst galt men det ser veldig skummelt ut.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Så da kan det være at prøven bare er litt forurenset? Tror ikke jeg har uvi, men man vet jo aldri... Takk for svar! Ble litt stresset her ;-)
mumsa79 Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 hei. det kan hjelpe å ta en såkalt vaskeprøve. dusj deg først nedentil, og deretter tar du urinprøve slik du gjorde i morges. Lykke til;)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Den er sikkert bare forurenset det har jeg hatt flere ganger, det er jo mye væske der nede nå.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Men da blir det jo ikke morgenurin...?
wirre;o) Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 dette er helt normalt og trenger ikke bety noe som helst, fikk jeg beskjed om på fredag, da jeg var på kontroll:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå