Gå til innhold

Dere som ikke visste kjønn på barnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vanlige kontroller hos jordmor..sa hun at hun trodde det var et kjønn men så viste det seg å være motsatt? ( uten UL ) Har dere bært/hatt det på typisk ene eller andre måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelse fra lege/jordmor på vanlige kontroller er vanligvis basert på hjertefrekvens. Puls over 140 gir gutt og under 140 gir jente (tror jeg det var). Antagelsene stemte i allefall ikke på noen av mine.

Skrevet

Etter hjertefrekvensen å dømme så skulle det være jente...men stemte ikke det!:)

Skrevet

jordmor sa at viss ikkje eg hadde gutt skjønte ho ingenting, hjertefrekvens viste til gutt og tut på magen... men inni magen låg ei stor jente:o)

Skrevet

Hjertefrekvensen viste alltid jente...Og det ble det:)Men jeg hadde typisk guttemage som så mange sier.

Skrevet

Min lege sa at det med hjertefrekvens og kjønn bare er tøys.

Ingen av mine UL-leger ville uttale seg om kjønn :-) Kanskje det var vanskelig å se eller de var redde for å ta feil.

Selv hadde jeg en følelse i starten av svangerskapet at jeg skulle få gutt, men så ble jeg mer usikker etterhvert som enkelte sa jeg kom til å få jente...hadde derfor tilslutt en 60% følelse for gutt og det ble det...

Hva er din følelse da? Interessant å se om det stemmer!

Skrevet

Har hatt to vidt forskjellige svangerskap og fått to hærlige gutter:) Hjertefrekvens har ikke stemt med kjønn, men min magefølelse har stemt begge ganger da, var ganske sikker selv:)

Skrevet

hjertefrekvensen på mine barn var på 142-146 på begge barna mine og jeg har en av hver :P så den kan man hvertfall ikke stole på! :P var kvalm med gutten og ikke med jenta og det sies vel at man er som oftest kvalm med jenter...*Forvirrende*..man må vel bare vente i tålmodighet og spenning :) visste ikke hva Kaisa var når hun var i magen, men hun kom som en kjempefin julegave (1.juledag) i 2004 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...