Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Til vanlige kontroller hos jordmor..sa hun at hun trodde det var et kjønn men så viste det seg å være motsatt? ( uten UL ) Har dere bært/hatt det på typisk ene eller andre måten?
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Antagelse fra lege/jordmor på vanlige kontroller er vanligvis basert på hjertefrekvens. Puls over 140 gir gutt og under 140 gir jente (tror jeg det var). Antagelsene stemte i allefall ikke på noen av mine.
Brillemamma Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Etter hjertefrekvensen å dømme så skulle det være jente...men stemte ikke det!
2prinsesserogbim Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 jordmor sa at viss ikkje eg hadde gutt skjønte ho ingenting, hjertefrekvens viste til gutt og tut på magen... men inni magen låg ei stor jente:o)
Tinky82 Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Hjertefrekvensen viste alltid jente...Og det ble det:)Men jeg hadde typisk guttemage som så mange sier.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Min lege sa at det med hjertefrekvens og kjønn bare er tøys. Ingen av mine UL-leger ville uttale seg om kjønn :-) Kanskje det var vanskelig å se eller de var redde for å ta feil. Selv hadde jeg en følelse i starten av svangerskapet at jeg skulle få gutt, men så ble jeg mer usikker etterhvert som enkelte sa jeg kom til å få jente...hadde derfor tilslutt en 60% følelse for gutt og det ble det... Hva er din følelse da? Interessant å se om det stemmer!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Har hatt to vidt forskjellige svangerskap og fått to hærlige gutter:) Hjertefrekvens har ikke stemt med kjønn, men min magefølelse har stemt begge ganger da, var ganske sikker selv:)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 hjertefrekvensen på mine barn var på 142-146 på begge barna mine og jeg har en av hver så den kan man hvertfall ikke stole på! var kvalm med gutten og ikke med jenta og det sies vel at man er som oftest kvalm med jenter...*Forvirrende*..man må vel bare vente i tålmodighet og spenning visste ikke hva Kaisa var når hun var i magen, men hun kom som en kjempefin julegave (1.juledag) i 2004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå