Gå til innhold

BERGEN- hvem ville hatt landstreff der??


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

må bare sjekke om det er noen...kanskje det er så mange at vi som ikke føler for å reise til hovudstaden, kan ha et mini landstreff i byn???

 

vil ikke ødelegge for det andre treffet...bare lufter tanken!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trondheim er helt uaktulet for meg, og oslo...virker så stort å fremmed å reise dit aleine...treffer jo andre dibbere...men alikavell! Hotell alene osv!! Blir dyrt og kan jeg tenke meg da!Kjenner ingen i Oslo! Bergen er et sted jeg føler meg mere hjemme, og er nesten 3 timer fra her jeg bor! Der kan jeg bo på små hotell, eller hos bekjente...og så er det ikke en dagsreise unna, for meg på småfly kan dere bare glemme, så til hovudstaden må jeg da ta buss!!....hehejeg er litt pysen, men VIL treffe dere kjekke damene!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e me på treff i bergen.. Vi bor her. Men er ikke sikkert æ kan være me på landstreffet hvis d blir i trondheim eller oslo..Er jo Påske i april oxo, såå d blir litt mye reising på oss. men æ skal tenke hardt på d.. Hadde jo vært koselig å truffet alle JULI mammaene og babyene, dere høres så koselige ut!! *går inn i tenkeboksen ei stund*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg synes det er så trøblete å komme seg dit,, kjenner ingen der vi :(

Da er det bedre med en weekend i oslo :) Da tar jeg med meg samboer sånn at vi får en liten tur ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...