Gå til innhold

dere som er litt lengre enn meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 11 nå, og mesteparten av symptomene har forsvunnet, litt ømme bryster og blir kvalm og jeg får i meg noe med melk i, det er vel bare det som er igjen, er dette normalt. var på ul for ca tre uker siden, så da det lille hjertet dunke så sa/ma er ikke noe jeg vil bekymre meg for lengre, eneste jeg ønsker å få vite er.. er det normalt at symptomene forsvinner helt på denne tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Symptomene forsvinner på forskjellige tidspunkt! Men det er helt normalt å føle seg piggere nå som 1 trimester snart er overstått!! Med førstemann var jeg supersprek ved 11 uker, denne gangen kastet jeg fortsatt opp så du har ingen garanti! Så lenge du har sett et bankende hjerte er det nok lite som kan gå galt!!

Pust ut og ta det helt med ro!! Velkommen inn hit til oss igjen om en ukes tid da!! :o)

Skrevet

Ja, det er helt normalt. :)

Skrevet

Jeg mistet alle mine symptomer i uke 7. Er nå i uke 26 og alt er vel :-)

Men det er vanlig at symptomene avtar i 2. trimester, og du er jo snart der så. Helt normalt, bare slapp av :-)

Skrevet

ja da.. deter normalt at symptomene forsvinner med tiden.. hos meg ble de borte over natten, og det var både skummelt og lettenede på samme tid..

Ny det du... det betyr bare at du slipper å gå dårlig ut hele svangerskapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...