Gå til innhold

Æsj, da har jeg vært hos tannlegen...


Gjest

Anbefalte innlegg

Det var jammen på tide! Har 7 begynnende hull, 4 ordenntlige hvor to er i samme tann og mistet to fyllinger...hjelp...Dette blir dyrt! To tette svangerskap med mye oppkast tok på...Har aldri hatt hull før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi da! Har aldri hatt hull, jeg, men er like nervøs for tannlegetimen for det! Jeg kan ikke skjønne at folk gruer seg for å gå til legen, men tannlegen, ja det skjønner jeg;-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubban! Hvor lenge siden er det du har vært hos tannlegen? Jeg har ikke vært der siden før jeg ble gravid, og har skikkelig tannlegeskrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært der på 4 år...Hatt to svangerskap i mellomtiden, men trodde ikke det var så ille! Greit å bli ferdig med det. Trodde egentlig jeg ikke hadde noen jeg, siden jeg aldri har hatt det før. kom skikkelig når det først kom da..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat vært hos tannlegen jeg også... var der bare en måned før jeg ble gravid, men hadde problemer med magesyre og tok myyyye syrenøytraliserende... har mistet to plomber samt to hull... i england har man gratis tannlege behandling ett år etter at man har født, men her i norge sier de at de ikke er noen sammenheng... hmmm... iallefall ingen annen grunn til at jeg skulle hatt så mye på så kort tid... men deilig å vite at alt blir i orden nå iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får visst en gratis kontroll hos offentlig tannlege. Jeg går til privat tannlege, så jeg gadd ikke å ta en gratis kontroll hos en helt annen tannlege. Dersom han nå hadde funnet noe, så måtte jeg nå uansett ha tatt den samme kontrollen hos min tannlege før hun hadde begynt å gjøre noe med det... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...