Gå til innhold

formen uke 24 da folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynner å bli bekymret for at noe er galt,,er i kjempeform for tia,,plages litt me ryggen,,men utnom det har jeg masse energi som jeg også utnytter,,har gått ned i vekt siste uka,,ikke kjent mye liv,magen er blitt mindre,,kan babyen ta skade av at jeg styrer å stresser så fælt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også i superform om dagen, og har jobbet minst 100%. Men nå har jeg fått litt sjenn av mannen min som sier jeg ikke må stresse og heller roe ned og nyte den fine formen. Det er vanskelig når man føler seg helt normal å ikke skulle gi like mye på jobb og ellers som jeg gjorde før jeg ble gravid. Føler meg liksom litt lat hvis jeg ikke gir max. Men gubben har nok rett. Tror ikke stress er så bra. Forrige uke stresset jeg veldig og da kjente ikke jeg heller så mye liv. Skal prøve å roe litt ned. Nå har jeg blitt forkjøla så da har jeg ikke så mye valg. Har boblet over av liv i magen etter at jeg har tatt det mer med ro. Gjør det du har lyst uten å stresse og bruk energien til noe du synes er gøy. Det tror jeg er bra for barnet :-)

Skrevet

Hei!

Er ikke bra å stresse nei, man skal ta alt med måte (man skal heller ikke sitte rolig hele tiden..)

Grunnen til at du føler deg så sprek og "frisk" er jo fordi du er i den beste perioden. Nyt den mens det varer!

Og siden du har sresset litt i det siste, har du nok ikke kjennt noe liv fordi din bevegelse vugger barnet i søvn. Hvis du setter deg ned og slapper av, vil han/ hun våkne opp og du vil nok kjenne noe etter hvert..

Men hvis du er veldig bekymret, så kan du jo bare ringe din jordmor og snakke med henne.

Lykke til..=)

Skrevet

Er 25+5 nå og formen er fortsatt helt super, akkurat som om jeg ikke var gravid i det hele tatt. Begynner å komme litt mage, men ingen problemer! Har vært heldig i starten og jeg da, ikke noe kvalm eller noe - tror jeg har hatt flaks. Merker vel graviditeten etterhvert men hittil har jeg ikke merket noe som helst, utenom at magen vokser. Jobber 100% stilling og trener masse nesten hver dag, så alt er supert! Håper det varer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...