Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 hei.. min datter er nå snart 5 mnd, og jeg lurer på når jeg kan begynne og ha henne sittende i vogna. Har duo vogn så jeg har byttet fra bagvogn til den delen hvor hun kan sitte. håper noen kan gi meg svar...
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Ja det kan du. Start med 45graders vinkel og vent med full sittestilling til hun drar seg opp selv (det gjør hun sikkert til våren når hun har litt mindre klær/pose på i vogna). Spennende å se seg rundt i verden )
Tinky82 Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Koko:) Jenta mi er også 5 mnd (snart 6), og jeg lar henne sitte hvis hun er våken. Hun syns det er veldig ålreit! Vi har gjort det i noen uker alt... Men jeg bruker tepper og en liten pute under rompa sånn at vinkelen ikke blir så brå...Og jeg dytter dyna eller posen godt under armene hennes så hun ikke sklir nedover.Det er faktisk veldig koselig å trille når hun sitter! Hihi.
minimy m Emma & Emil! Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Dette lurer jeg egentlig oxo på.. Prøvde litt om lørdagen jeg, for jeg har en sånn liten rygg i baggen som jeg tok opp.. Å hu syntes det var så morro å sitte der Men kanskje jeg kunne begynne m den andre delen jeg oxo, begynner å bli litt trangt i baggen i grunn..!! Å snuppa mi er snart 6. måneder!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå