Gå til innhold

Ja, da har jeg hatt en sa og er ikke gravid :o((((

Anbefalte innlegg

Tusen tusen takk jenter... dette var vondt ikke noe tvil om det!!

Må nå sørge ferdig slik at jeg blir ferdig med dette og ikke tar det med meg inn i nytt forsøk.. litt tungt er det fordi min kjære kun er her i helgen så sørgeprosessen blir mye alene..

Men kommer nok over det ja, og bretter opp armene klar for ny kamp!!

EN KAMP MOT EN ETTERLENGTET SPIRE!!!!!!!!!!

Nå kan jeg iallefall bli gravid med ivf, så da får jeg håpe vi lykke i vårt siste forsøk i danmark... alle gode ting er 3!!!!

Men tydeligvis er det noen som ikke ønsker meg godt, noen som henger meg ut på kranglesiden med navn!!! Fikk telefon i går, ba meg lese, at noen vil meg vondt...jeg vet hvem det er så det får bli med det..

Bare syns det er veldig synd for jeg sliter nok som det er akkurat nå i sorgprosessen... :o((

Fortsetter under...

Jeg kan ikke annet enn å føye meg i rekken av alle sympatierklæringene til deg!! Nå er det bare å brette opp ermene og gå i gang med 3. forsøk!!!

Skal du kople ut fokuset til neste mens er tilbake eller hvordan har du tenkt de neste ukene? Vi er på lik turnus vi nå og skal ha mens omtrent samtidig - jeg skal på Ul den 19 feb for å se at ting er ok. Så er vi i gang igjen! :-)

Ps!

Når det gjelder det der på "kranglesiden" greiene - så bare drit i det. Ikke bruk litt energi på det engang. Det sier seg selv på hvilket nivå det er når man bruker tid på en slik side.....

Huff, så leit... Dette var jo ikke meningen...:o(

Da jeg hadde SA, så kunne legene se hvor mye blod som var igjen, dette og for å se om alt er kommet ut. Men jeg fikk også beskjed om at det kunne gå opptil 1-2 mnd før neste mens kom, så nå er det bare å vente og se.

Får håpe at det går bedre for deg neste gang da...

Må du til danmark da?

Hvor mange forsøk har du igjen?

Tenker på deg og føler med deg!!!

Klem

Å nå ble jeg skikkelig lei meg!! Fy søren så urettferdig .............

Finner ikke ord vennen annet enn at jeg tenker på deg og syns at dette er utrolig trist

Gråt ut og vær der for hverandre ike så mye annet man kan gjøre...

Stor, varm klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...