Gå til innhold

Ja, da har jeg hatt en sa og er ikke gravid :o((((

Anbefalte innlegg

Jeg føye meg på listen over hvor trist og leit dette er. Jeg føler med deg, og sitter her med tårer i øynene...

Jeg har, som sikkert noen andre i begynnelsen, kun vært en ivrig leser og du er blant de jeg med spenning har fulgt dag for dag!! Jeg ønsket av hele mitt hjerte at du ville lykkes!!!

Plei godt med deg selv i tiden fremover og sakte men sikkert håper jeg at hver dag blitt littebitte grann bedre... og visp så mensen der!

snufs snufs fra meg

Fortsetter under...

Forferdelig trist å lese Tullemor......

Det meste er sagt før meg, ser jeg, så jeg føyer meg inn i rekken av de som sier at du ikke må gi opp! Nå har du blitt gravid en gang, da blir du det garantert igjen!!

Ras og gråt og få ut alt inni deg - det er veldig viktig for å komme videre.Det har iallefall jeg følt når jeg har mistet....Kommer det tårer, så la dem komme....Det er viktig å sørge ferdig.........

Sender deg varme tanker nå, vet så altfor godt hvordan du føler.

Livet er urettferdig.

Stoor klem fra

Kjære Tullemor.

Dette er bare så alt for jævlig,og som sagt på sms,jeg er her for deg.

Jeg gråter med deg Tullemor,for dette var bare ikke sånn det skulle.bli !

Vi snakkes når du er klar for det...

God klem fra

Dette var bare helt pyton å lese... Oxo jeg som har krysset alt for deg og sendt deg mange gode tanker!

Vet at ingen ord gir trøst, så sender deg alle de trøsteklemmene du klarer å ta i mot... Du er beundringsverdig tøff!

det var akkurat dette jeg ikke ville lese i dag... skal ikke si noe til deg, du må ta det på den måten som passer deg best... men sender masse klemmer til deg, og du vet jeg tenker på deg...

klemzer fra

Annonse

Huff, hadde håpet på ett annet innlegg fra deg :(

Vet hvor tøft dette er og at du sikkert får det tøft framover.

Men håper at du etterhvert klarer å se lyst på livet igjen.

Men først er det mye sorg og sinne som skal ut.

Å reise bort er faktisk ingen dum ide. Jeg gjorde det etter min MA. Veldig godt å komme seg bort en periode.

Sender deg en stor trøsteklem Tullemor!

Dette var forferdelig trist lesing Tullemor, du hadde virkelig fortjent en spire. Føler at januar har vært en forferdelig dårlig mnd for veldig mange av oss.

Håper det snart er våres tur. Stor trøste klem..

Det var dritkjipt å høre, Tullemor. Dette var ufortjent. De sier at det er lettere å bli gravid neste gang hvis du allerede har vært gravid en gang. Mager trøst, men nå er det dette du må tenke. Det går et nytt tog.

Jeg trodde ikke jeg skulle overleve etter min sa i høst, men livet går videre og nå (så langt) sitter spira. Så får vi se hvor lenge det varer...tenker som det at jeg blir på dette forumet til jeg har en ordentlig baby.

Vet ikke hva du og din samboer tenker, men her i huset tenker vi å gifte oss nå - med tanke på adopsjon dersom vi ikke lykkes på ivf. (Er krav om ulike ekteskapsvarigheter fra adopsjonslandene). Bedre føre var.

Men nå skal du ta vare på deg selv og gi deg alle oppmerksomheter du fortjener. Håper du kommer deg til hektene etterhvert og klarer å glede deg over nye sjanser. God klem

Nei - nei - NEI!

Har ikke vært på nett før nå og håpet så inderlig på et jubelrop fra deg, kjære Tullemor. Og så leser jeg dette. Får vondt langt inn i margen og kan ikke forestille meg hvor grusomt det må være å få denne beskjeden etter 2 uker med pos. tester. Verden er IKKE retferdig - dessverre.

Men du kom et bitte-lite skritt videre denne gangen, det må du ikke glemme (selv om det bare gjør vondt nå), og neste gang kommer du helt i mål - det er jeg sikker på!

Mange tanker og varme klemmer fra

Annonse

uffff det var trist :(((((((((

skjønner godt hvis du er deppa og lei tullemor1..

du har hatt ett umennskelig press i det siste,med masse håp og også nedturer..

det er bare så synd at det skulle gå slik.ingen menning med dette :((

livet er urettferdig det er sikkert og visst.....

det er en ting jeg er sikker på DU KOMMER STERKT TILBAKE,NESTE GANG SKAL DU LYKKES :)

ta godt vare på hverandre

trøsteklem

Fy fader altså!!! At det skal være så sykt vanskelig!!

Ble så glad jeg, Tullemor, da HMS sendte meg mell på sykehuset om at du hadde testet positivt!

men lov meg at du aldri, ALDRI gir opp, kjære deg!!

mange varme klemmer fra Mollami!

Uff, dette var trist å høre.

Har fulgt med deg de siste dagene, og krysset fingre for deg. Leit at det skulle ende sånn..

Håper du klarer å se framover mot neste forsøk snart Tullemor.

Alle gode ting er tre:)

Trøsteklem fra

Kjære deg,

det var fryktelig leit å lese. Jeg håper at du snart klarer å tenke optimistiske tanker igjen. Akkurat nå vet jeg at ingenting hjelper. Jeg var der selv for noen uke rsiden. Frem og tilbake i over en uke. Først sa de SA, så stigning i hcg og ikke SA, så tilbake. Helt forferdelig terror.

Husker legen sa at nå M... vet du i hvert fall at du kan bli gravid i det minste (når SA var konstantert. Jeg synes det var elendig trøst. Men nå, en stund etterpå, tenker jeg faktisk på det. Jeg har etter fryktelig mange år klart å bli gravid, og da akter jeg heller ikke gi meg før jeg blir det igjen. Og den gang skal den sitte. Det gjelder deg også Tullemor!!!

Mange varme klemmer.

Tullemor- dette var utrolig trist å høre! Jeg har krysset fingrene for deg og har fulgt med på hvor ille du har hatt det de siste ukene. Jeg har vært gjennom 3 SA er selv så vet litt om hva du går gjennom. Det tar tid å bearbeide, men det vil etterhvert gå litt lettere selv om det føles vanskelig å tro på nå. Vi er heldigvis skapt sånn vi jentene her inne at om en stund er du nok klar til dyst igjen. Jeg ønsker deg uansett riktig lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...