Sommerfugler Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hadde konstante kynnere i hele går kveld, og fra jeg la meg fikk jeg intense menssmerter - sånne som jeg pleide å få om mensen var litt forsinket og så kom i full fart.Hadde mest lyst til å ta 2 ibux og ta på meg det største nattbindet, men gjorde jo ikke det, da... Holdt på sånn hele natten, med smerter i korsryggen og nedover i lårene men da jeg sto opp og gikk på do kl. 05.30 slapp det plutselig og siden har jeg bare hatt en og annen grei kynner... What? Er i uke 38 og regnet med at NÅ skjedde det noe, men nei... Andre som har hatt det sånn?
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 jepp,har det slik stort sett hver kveld og natt for tida. Håper liksom at NÅ skjer det kanskje noe,men nei da! Er også i uke 38:)
Sommerfugler Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 *sukk* får smøre meg med tålmodighet, da - og prøve å sove litt på dagen! Ble satt igang med førstemann, så jeg vet likesom ikke hvordan dette egentlig skal foregå...
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Da er det altså flere enn meg Jeg hadde maserier i 36 timer regelmessige med 5 min mellom, varighet på 1 min de ble sterkere og sterkere og kom ned i hvert 3 min da jeg kom på sykehuset stoppet det litt opp og ble uregelmessig der fikk jeg beskjed om at det ikke var noe på gang og etter det har jeg hatt en fæl uke med maserier og vondt i rygg og bekken, men ingenting som er regelmessig.
Sommerfugler Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2007 Hurra...:/ Får håpe det løsner snart for dere også!
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Hehehe dette er helt fantastisk! Det føles som om dette aldri vil ta slutt, men det er nok glemt ganske raskt når vi har fått babyen i armene.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har desverre hatt den sånn hver dag det seneste 1-2 ukene.. Skikkelig irri!!
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 jeg også.. Dritt vondt- og ekkelt.. Særlig fordi det er en plage uten mening.. Rier har i det minste en funksjon- til syvende og sist!
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 jepp, har lagt våken i hele natt, men da jeg stod opp i dag dabbet det av. nå er det så vidt begynt påan igjen, men det er nesten 1 time mellom, så her kommer det nok til å ta laaaaang tid om det i det hele tatt er noe på gang. falske rier sier jordmor. de kunne lurt meg!
fiona71*2pp Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Tre uke snart, me lite søvn, og masse ondta. Men stoppe alltid opp, før det blir riktig ille.. Så kommer ingen vei her æ... Termin i mårra!
Gaara Skrevet 6. februar 2007 #12 Skrevet 6. februar 2007 Skriver meg på denne innlegg, jeg også. For første gang i mitt liv heier jeg på at det skal gjøre mer vont Litt sykt...Er sååååå klar til å bli ferdig med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå