Gå til innhold

Lurer på en liten ting......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge varer denne anitmaten til spedbarn...slik som løk, erter, osv? Når kan jeg begynne så smått å spise normalt igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis normalt og kutt heller ut ting om du merker at babyen din blir urolig og reagerer på noe.

Ellers så er det de tre første månedene at tarmen har størst utvikling, og de aller fleste babyer som reagerer på en del matvarer begynner å tåle de rundt 3 måneders alder :-)

Skrevet

du børn nok vente til etter 3mnd hvertfall. men du kan igrunn prøve deg frem og se babyens reaksjon ikke alle babyer reagerer vettu.

jeg spiser normalt jeg ogmin reagerer ikke på noe til nå.

men ser du at barnet får luft problemer ol. etter at du har spist noe ja da bør du holde deg unna, og vente noen mnd og prøve litt igjenn og er det samme reaksjon da ville jeg ventet til jeg ikke ammet mer.

ingen av mine har reagert på hva jeg har spist ingen av dem har hatt kollikk, ingen allergi på hun eldste heller vet jo ikke med minsten enda da.

Skrevet

Oki...Takk for svar....

Problemet er at lillegutt reagerer på alt av melkeprodukter, frukt å grønnsaker å snop;) Så jeg lever på Vann, te å trørt brød, så nå ser jeg frem til om en mnd ca, endelig litt normal mat på meg da, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...