Gå til innhold

Får dere gjort noe om dagen???

Anbefalte innlegg

Han liker ikke å ligge i hverken leikegrind eller vippestol lenge av gangen... kan sove litt i vogna, men da bør den helst være i bevegelse... Rett etter morgen stellet kan han ligge å halvsove eller se seg omkring i leikegrinda, nok til at jeg får spist og tatt en dusj..om jeg er heldig...

Hva gjør dere for å få gjort litt i huset???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8093138-f%C3%A5r-dere-gjort-noe-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir det gjort LITE husarbeid...:( Prøver å få Marcus oppi bæreselen, men han liker ikke den så godt enda... Får kanskje en time for meg selv, på denne tiden av dagen. Og når jeg egentlig skulle brukt tid på å rydde og gjøre litt rent, setter jeg meg foran pcen og dibber litt...;)

Timene flyr avgårde... Vi står egentlig ganske sent opp om morgenen, så tiden frem til sambo kommer hjem går ganske kjapt... Og da setter jeg Marcus hos pappaen sin, og begynner på ting jeg egentlig hadde planer om å gjøre tidligere på dagen:)

Annonse

de dagene han sover mye får jeg gjort endel.... men de dagene hvor han nesten ikke sover, som i dag :-s, får jeg ikke gjort noen ting- han blir sutrete etterhvert som han bare blir trøttere og trøttere og dab vil han iallefall ikke sitte i vippestolen eller ligge i lekegrinda.... ikke får han sove ordentlig heller- bare smådupper på max 30 min...

Sambo e heime nu i fjortn daga, dvs. han e bynnt på andre uka nu.... men får ikke gjort så mye alikavel... førr når han tar AK med ut og leka, så våkna Julie og skal ha mat... ho e vældi flenk å søv på dagen, men når storesøstra har lagt sæ, da skal ho ha masse oppmerksomhet... ho lika dog å sett i vippestoln sin og se på tv (stakkars onge førr nån vana vi venn ho på :/) e stortsett når storesøstra ser på barnetv da, og vesst ho ser film mens æ laga middag... Bæresela syns ho stortsett e fin og sett i den... men det syns ikke mora (læs ; gulp), har tenkt å prøv å monter opp babygymmen snart, men har ikke kommen så langt.. e så fullt i stua allerede da... også kommer garantert storesøstra tel å oll masse me den... men ho lika å ligg på sofaen og se på en sånn bilstol leke som hæng i lampa ;)

Men mye bi ikke gjort hær nei...

Ikke det, æ støvsuga stort sett ulitt kvær dag... storesøstra har nemmeli fått hør at om ho ikke plukka opp lekan så spis støvsugern dem uansett størresle ;) Så golvan e unaturli ryddi førr tia...

Eva-Lill sover ganske mye om dagen hun. Blir sliten og trøtt etter morgenstellet og frokosten ca kl 9, da sover hun som regel til 12. Da rekker jeg akkurat å vaske opp, sterilisere flasker og blande melk. Vaske og henge opp klær, kanskje ordna meg selv hvis jeg rekker det. Etter det raser timene og sambo er plutselig hjemme fra jobb.. synes dagene går alt for fort jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...