Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Vet dere om det finnes 3D ul i nærheten? Jeg har så lyst til å ta det,men jeg må kanskje dra lenger avgårde for og finne det?
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 På mjøskirurgene på Gjøvik har de 3d... Men der får du kun bilder med deg hjem på cd, IKKE videosnutter... Da må du til oslo, og majorstueklinikken som nærmeste tror jeg! Dit skal jeg=)
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Hei på deg:) På mjøskirurgene på gjøvik har de 3d ul. Koster en 1000 lapp,og de er kjempealrighte der
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 De er kjempealrighte ja:) Jeg var der og tok innvendig UL i uke 6. Fikk også da med meg bilder hjem på cd. Men som sagt, man får ikke videosnutter der, det får man på majorstueklinikken til samme pris! Bare sånn viss det er viktig og få!
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Video kalles jo også 4D, så om de bare tilbyr 3D på Mjøskirurgene, så holder de det de lover, for å si det sånn...
2gutter&2jenter Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Til Babyheaven: er du fra Gjøvik? Det er nemlig jeg, og så på profilen din at vi er omtrent like gamle....
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Heia. Bor et par mil utenfor (sørover da). Kult at det er flere fra samme område her. Har du fine dager med svangerskapet? Babyheaven:)
2gutter&2jenter Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Ganske greie dager, egentlig. Tidvis trøtt og kvalm, men så lenge det ikke er mer, er det til å leve med. Har to gutter på 9 og 3 fra før, og med dem var alt greit. Men denne gangen er jeg så heldig å slippe de store humørsvingningene. Har forresten termin 5.aug.
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Så godt da:) Jeg har tvillinger (gutt og jente) som fyller 8 nå i mars. Ikke hatt noen store plager jeg heller,mest trøtt egentlig. Og masse nerver for at det skal gå galt igjen,men har roet seg litt det også nå. Men hormonbombe er jeg blitt,ei skikkelig også. Men det går seg vel til. Nå ser vi frem til ul på onsdag,gleder oss så. og kjære sambon min er nesten mer ivrig enn meg. Artig opplevelse:) Termin 20 august vi da,både mens og ul termin. Lenge igjen,men skal nyte dagene:)
oktoberjentene;) Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er også fra gjøvik.. trodde ikke det var så mange i området her har vært på mjøskirurgene for ul i uke 12.. kjempe greie der.... vil tilbake for 3d når den tid nermer seg...
2gutter&2jenter Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Så bra at det er flere! Hvor lang ventetid er det på Mjøskirurgene for 3D?
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 ring dit å hør du,han er der på tirsdager etter det jeg forstod:) 61145050
2gutter&2jenter Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 OK, takk. Da skal jeg prøve. Hadde vært moro med et bilde av gullet da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå