mamma`n til Isac Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hei hei alle sammen! Nå er det min tur til og hoppe inn hit til dere tiden går så fort, men det er bra
Strålende Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Velkommen hit, jeg har selv bare vært her en uke.. Syns og tiden går fort, men lurer litt på om den nå vil gå litt tregere, er begynt å vente litt mer nå...litt mer spent på hvordan nurket ser ut osv. Har termin 26. april.. du ??
mamma`n til Isac Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Takk Ja jeg også har begynt og ønske jeg hadde termin før, for det er så spennende Har termin 2.mai så er akurat så jeg skulle inn her i dag Men er også redd tiden nå kommer til og gå litt saktere. Men det må vi ta med oss
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Hei..hopper over i dag jeg også.
mamma`n til Isac Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2007 Det er så koselig. Vi begynner da og nærme oss litt nå da
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 kjempe herlig å se tiden fly forbi....)) mest syns jeg den snegler seg fordi da.hehehhe )
mamma`n til Isac Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2007 Ja det er det absolutt Hehe.. Hører folk si det går tregt mot slutten hihi.. men det er vel for at vi skal ha mer mot da fødselen er i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå