Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat hatt el, så min ikm er 15.feb....

Men må si at jeg allerede misunner dere som tester denne uka...

Jeg har to barn fra før,så man skulle kanskje tro at dette med å teste seg ikke var så stas lenger??? Men NEI DA!! Alltid like spennende...

Det gikk veldig fort da vi prøvde med de to andre, så jeg håper denne gang også..:-) Det er uansett et rimelig dårlig utgangspunkt å bli utålmodig alt nå da,he,he...

Også må jeg vel si at jeg ønsker meg ei jente denne gangen, da jeg har to gutter fra før:-) Er vel neppe noen dårlig mor av den grunn;-)

Men selvfølgelig, kommer det en gutt til er han like velkommen og jeg får innfinne meg med at:Da var det ikke meningen at vi skulle få ei jente!!! For nå er det siste gangen,he,he...

Lykke til alle sammen!! jeg følger spent med....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med prøvingen! :-)

Er vel noen "triks" for å prøve å få jente, er det ikke? Bla ha sex et par dager før el, fordi "jente"-sperm lever litt lenger enn "gutte"-sperm...?

Skrevet

Vi prøver oss også på nr 3. Dette er vår første pp også. Har egentlig ikke peiling når IKM skal komme, for jeg har forstått at den kan vere litt ustabil når man akkuratt har sluttet på prev. Etter tidligere syklus skulle TR ha kommet for en uke siden, men alle tester er neg. Så jeg venter i spenning. Har to jenter jeg da, og håper at guttetassen skal komme nå...

*krysserfingrerogtær*

Skrevet

Hei! Jeg er inne i min 2.pp,og hadde EL i helga,så vi har ikm omtrent likt!! Det var jo litt artig da. Dette her blir vårt 2.barn det da,har jente fra før av,og da hadde det jo vært greit med en gutt nå siden jeg ser for meg å bare ha to barn...men jeg tar gjerne ei jente til,det har ingenting å si,men det hadde jo selvfølgelig vært artig å hatt en av hver.

Det er lov å være utålmodig,er det selv jeg,har mest lyst til å teste med en gang!! Jeg skal følge spent med på hvordan det går med deg,får nesten håpe det går like fort som de to andre da!! Jeg håper VIRKELIG det går fortere enn forrige gang med meg. Da tok det ett og et halvt år...men jeg hadde gått på pillen,og det har jeg jo ikke nå,så da krysser vi fingrene for rask unnfangelse!! Lykke til!

Skrevet

Takk,takk!!

Ja alle de "triksa" der har jeg "full kontroll" på,he,he.. Samboer'n blir jo litt oppgitt over meg da, for han har nok ikke mest troen på sånne ting.. men det skal mer til for å stoppe meg:),og vi har ingenting å tape på disse forsøkene på ei jente... Så jeg kommer til å prøve alt av kjærringråd som tilsier at det vil dukke opp ei tulle,he,he...

Lykke til du også!!!

Skrevet

Så spennende da...

Kommer nok til å se litt til hverandre på en av sidene her vi da:)

Krysser fingrene for deg, og følger med!!!

Skrevet

Så moro!!

Nei,det er ikke så rart at man blir utålmodig heller da, tenker jo på det 24t i døgnet..:) Føler ikke jeg var så "gal" med de to andre,men... Kanskje det har noe med at det er 1pp??!?? Kommer til å bli storforbruker av tester, om dette tar tid..he,he... Føler meg gravid allerede,ikke sant:)

Håper at det går raskere for dere denne gangen.. På meg er det motsatt, gikk ikke på pilla med de to første, men gjorde det nå.. Sluttet før jul(tålte de ikke),men har ikke begynt å prøve før nå da...

Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...