Gå til innhold

Bergentreffet =)

Bergene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bestilt bord til oss på zupperia. Snakkes på torsdag alle sammen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 stk som har sagt at de blir med, håper jeg ikke har glemt noen nå da, det kan være altså :)

jente19

delta

snøjente

nanni

bobababy

vic_89

UngMor87

Snøjente

Liinda med september spire

Montree 87

bobleålast

og meg

Skrevet

Er ikke helt sikker om simelisa skulle være med eller ikke.

Skrevet

hehe, skulle selvfølgelig stå bobleplast i stedet for bobleålast :-p

Skrevet

En som har meldt seg på inne på bim treff også, babylund.

Skrevet

Eg vil gjerne være med:) Men hvor e zupperia?

Skrevet

Hmmm...men om det allerede e bestilt bord så kan eg jo alltids komme litt etterpå...gjør ingenting det:)

Skrevet

heihei...

Når var det at treffet skulle være og klokkeslett, mulig at jeg kan skaffe meg barnevakt å hive meg med...d hadde vært gøy... men jeg aner ikke hvor zupperia er...

MVH

Skrevet

Goodyear /m passasjer:

Neinei, jeg bare ringer å sier at vi blir 15 i stedet for 12 =), gjør iiiiingen ting.

Skrevet

Vi møtes ved den blå stein kl 18.00 torsdag 8 feb og går sammen bort til zupperia =)

Skrevet

Jeg skal prøve å få permisjon så jeg får komme, men må se det litt an siden jeg per i dag er innlagt på Obs.posten på KK med svangerskapsforgiftning.

Får vite i morra om vesla må ut, eller om hun får bli der noen uker til, så dette blir spennende.

Har gledd meg sånn til dette, så om jeg ikke kommer meg med på dette treffet, skal jeg iallefall bli med på det neste, med baby inni eller utenpå magan!!!

Håper vi sees i morra!

Skrevet

oi, lykke til så mye! håper det går bra da! ja, du må være med enten imorgen eller senere:D

Skrevet

Hurra:D Da sees vi ikveld alle sammen:)

Skrevet

Heisann :)

Jeg hadde beklager ikke muligheten til å komme i dag. Sambo måtte ha bilen og jeg har ett tonn av ting som måtte gjøres.. Jaja.. Får heller være med neste gang:)

Klem til alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...