Gå til innhold

hvor lenge vil derre vente med og ta en fest??


LmS_3_prinsæssa

Anbefalte innlegg

til dere som liker og ta en tur på byen.

hvor lenge skal dere vente med og dra ut med venner ??

savner det sosiale sjikkelig ,og gleder meg masse til og dra ut .

jeg tenkte jeg skulle ut en tur i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.. jeg er/var ikke så veldig gla i å gå ut på byen, men gjerne en koslig fest med venner:)

 

å min lille snuppe skal faktisk sove over hos bestemor og bestefar for første gang fra lørdag til søndag... grugleder meg... blir spennende å se om mamman tør å kose seg med litt vin da;)

vi skal til et vennepar, så muligheten for litt festligheter er jo til stede...

 

åh gruer meg masse samtidig som jeg gleder meg til å kunne sove (hehe vis jeg klarer d da) hele natta og morran uten "forstyrrelser" fra snuppa...

 

hmm.... kansje jeg tar taxi midt på natta å henter henne,,, hehe syns jeg ser meg selv, helt hysterisk for at jeg savner lille snuppa sånn...

 

uff nei d går nok bra:) blir gøy å prøve det, bestemora hennes er SÅ klar for å passe henne en natt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en god stund til enda. Føler meg ikke helt klar enda for å være uten lillegutt noen timer. Med størstejenta sov hun borte første gangen når hu var 3 mnd( brukte bare mme) Men tror nok at jeg kommer til å vente litt lenger med lillegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker bare mme, så det skal vel egentlig ikke være noe problem... men nå har ikke det å gå på byn vært noe savn egentlig... så veit ikke når det blir jeg... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ute førstegangen med elstejenta når hun var 3 mnd,blir vel ca det denne gangen å.

gleder meg noe sinsykt.

det blir slik at man gler\gruer seg .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper ikke så mye på byen lenger, men mannen min og jeg like å gå på bar og kose oss, eller gå ut og spise/se et show og dra på middag til venner.

Har allerede vært ute på kino en gang (da var han 3 uker) og var ute med masse venner og feiret bursdagen min med 8 venner (da var han 6 uker) og da drakk jeg et glass champagne og to glass vin og ble litt full - billig i drift :-)

Skal overnatte borte første gang i midten av april, da skal jeg på Spa med venninner, det gruer jeg meg litt for...men pappaen er jo hjemme og da er det på høy tid han får prøve seg med to barn alene hjemme :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på rødvinskveld hos ei venninne om 2 uker. Da er mini 8 uker. Jeg gleder meg masse samtidig som jeg gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gleder meg og feste men jeg tør ikke og reise fra iselin... så skal nok vente i noe mnd til det skal skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fest hos venninne sist fredag. Min gutt bruker MME så det var grei skuring. Var da 9 uker....

 

Kjempekos å drikke rødvin med jenten igjen....men hvem i helsiken ga meg Tyrisk Pepper????

 

Time out!

 

Kom meg hjem og gubben måtte hjelpe meg i seng ;-) Blir en stund til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,tyrker er farlig.vi er bed i 30 år dag om 14 dager,har vel litt lyst til og ta en liten en da.

da er jenta 6uker.

trenger jo ikke å rave hele natten.

hmm kanskje jeg skal dit alikevell.hadde i utgangspunktet tenkt å bare sende gubben ....men f...eller jeg og vill hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på nyttårsfest med jobben når Mia var 6 uker. Da var jeg borte ett måltid og ammet igjen når hun vånet tidlig morgen. Drakk litt vin og koste meg og syns det var ufattelig deilig å være litt sosial uten baby. Men ringte hjem haugevis av ganger da....Første gang både jeg og pappaen blir borte hele kvelden og muligens natten er når hun er 3 mnd. Vi er heldig og har en baby som sover hele natten så jeg kan kose meg med litt vin på kvelden i helgene uten at det går utover ammingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal feire bursdagen min når han er 3 mnd, og da skal han sove hos mormoren og morfaren sin. Blir spennende å se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nok en stubd til jeg tar meg noen tur på byn... lillegull har ikke tatt flaske enda, så vi må lære henne det først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var "ute" nå i helgen, hos en venninne og drakk vin :D Gutten var da 9 uker. Det gikk kjempefint, pappaen klarte det helt bra, men synes det var litt stress.. Så fikk han endelig vite hvordan det er å være meg, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også ute nå i helgen. lillemann er 9 uker. hadde gledet meg sånn til å ta en røyk og et par glass vin. jeg har "festrøyka" i noen år og var så røyksugen da jeg gikk gravid, men æsj!!! syntes det var skikkelig ekkelt!!! ble nesten litt skuffa (teit, jeg vet..) var bare borte i 5 timer, men måtte pumpe meg underveis for jeg fikk skikkelig spreng. gleder meg til å kunne gå ut uten pumpe i veska....hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler meg litt slem jeg nå, har vært på ute 2 ganger + kino med sambo mens svigermor satt barnevakt. Vesla får bare mme nå da, så jeg kan være borte lengre om gangen. Men det var godt å komme seg litt ut sammen med venninnene! Savna jo såklart vesla, men vil ikke gjøre meg alt for avhengig.. jeg må jo ut i jobb om noen uker, skikkelig kjedelig, men har ikke noe valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spreke alle er her da..... Føler meg som en skikkelig hønemor jeg nå... Jeg klarer ikke å reise fra snuppa ennå jeg. Har vært borte fra henne i 20 min to ganger. En gang dura jeg ned på kiwi kl halv elleve om kvelden for å handle litt og en annen gang så måtte jeg ta synstest hos optiker før jeg bestillte opp linser.... Herregud... ler av meg selv! Kontrollfrik!! På lørdag så har jeg engasjert mormor,morfar og tante for å passe mini i 2 timer........ jeg skal se på fliser til badet:)) Hvorfor er jeg så stresset på dette når alle dere er så avslappet??? Ikke noe galt med familien heller... stoler 100% på de - jeg blir bare helt kvalm av tanken på å reise bort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...