marenmor Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Vet det var noen andre som spurte om det for en tid siden men kan ikke finne det igjen... Er i uke 15 og har vondt i hodet hver dag, er så slitsomt! Hadde det i beg av svangerskapet også og vet at det er normalt da, men er det normalt nå også? Andre som har det på samme måte?
mammatil2*06&07* Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 jeg har vært kjempe plaget men skikkelig hodepine, fram til uke 17-18.... så jeg skjønner at du synes det er slitsomt.... noen er mere plaget enn andre,å hodepinen kan vare lengre på noen, prøvde alt, slappet mye av,drakk mye vann,osv, men ingenting hjalp... men vist du er bekymret kan du jo spørre legen din eller JM om det.... håper det går over på deg snart, vet hvor vondt det er!!
marenmor Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 takk for det, godt å høre at det er flere som har det sånn også håper det går over snart, ellers tar jeg meg en tur til lege tenker jeg.
mammatil2*06&07* Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 ingen problem=) å om det er kjempe vondt,å ingenting hjelper så kan du ta en paracet, vet jeg prøvde å holde meg unna hodepinetab.. for jeg var redd for at den lille skulle få det i seg, men noen ganger var det bare så ille at jeg måtte "krype til korset" .. å legen sa det gikk helt greit,alt med måte som han sa=) go bedring i allefall=)
Julia35 Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Jeg hadde også hodepine i begynnelsen av svangerskapet. Den samme hodepinen kom tilbake i uke 11 og satt der nesten konstant til uke 17. Var ordentlig slitsomt. Våknet med hodepine og la meg med det. Nå i uke 19 er hodepinen borte heldigvis. Håper den går over for deg også. Ta en prat med legen din om det..
Mammaaaaaa Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er veldig plaget med hodepine. Prøver å ikke ta så mye paracet men av og til bare må jeg.... Har det sånn omtrent hele dagen hver dag.... Slitsomt!!
fox`y Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 ja plages mye me hode,veldig slitsomt..våkner me d stort sett vær morgen...
9nah Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 samma her. hodepine stort sett hver dag (ihvertfall arbeidsdager). i begynnelsen kvidde jeg meg veldig for å ta pinex/paracet, men nå må jeg bare de dagene det er verst. har hørt flere si at det ikke er 'farlig' i det hele tatt. bare å ta paracet men selvsagt ikke ta mer enn anbefalt dose!
Fire småtroll Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Legger meg med vondt i hodet, og står opp med vondt i hodet. Jeg er så sliten og lei!! Går litt i perioder da heldigvis, men nå har det vært hver dag i over en uke igjen. Vanskelig å komme seg gjennom arbeidsdagen når det er sånn, det blir betydelig værre når jeg er i aktivitet, og bøyer meg mye... Blir nok et par paracet i dag ja, men jeg prøver å styre unna så lenge som mulig. Skal jobbe kvelden i dag og kan ikke si jeg gleder meg.
woo-woo Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Du får ikke i deg forlite væske da??? JM sa til meg at jeg burde få i meg 4 L t dagen.. noe som jeg sliter litt med... Men når jeg har ondt i hode hjelper det med masse vann..
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Jeg hadde også mye vondt i hodet på en periode fordelt over sikkert 2 mnd. Men den siste mnd var den konstant. Fryktelig slitsom,og har aldri drukket så mye vann før... For meg ble redningen kiropraktor...! Jeg dro fordi jeg hadde låsninger i bekkenet, men fortalte også om hodepinen min... Han fant at jeg hadde flere låsninger i nakken, og vips,-allerede etter første behandling var jeg fridd fra min verste plage!!!!!! O lettelse!!! ))))))) Anbefales!!!!!! Nå skal det sies at jeg gikk til en kiropraktor som også behandlet noe av musklene også... Lykke til!
Én til Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 Føler med dere alle sammen, og godt å høre vi er flere. Våkner selv med hodepine nesten hver dag, men heldigvis kommer migreneanfallene sjeldnere nå, maks annenhver uke. Men det er slitsomt, ja!! Er 50% sykemeldt pga dette, jeg. Krysser fingrene for at det gir litt etterhvert.. har også hørt at det er verst de første månedene, men hallooooo nå er jeg i 5. måned, og kan ikke akkurat si det har blitt bedre :-/
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 hei hei! jeg var veldig plaget med kraftig hodepine, som alltid ble til migrene,der ingenting hjalp.nevnte dette for jordmor, og hun anbefalte meg akupuktur. jeg har ikke hatt vondt i hodet på over to uker!! anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå