soniya Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hei jenter. Lurte bare på om noen har dilla på lakris og hvor mye dere spiser av det? Jeg har dilla på de nye sukkerfrie ifa. Prøver å begrense inntaket.. hvor mye er "greit" tror dere? Jeg spiser kanskje maks 5-6 pastiller hver dag.
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Vanlig IFA, og når lysten kommer kan jeg godt dytte nedpå ei eske om dagen! Også Läkerol med salmiakk, men det blir sjelden mer enn 2-3 om dagen! (og spiser ikke begge på samme dag, av en eller annen grunn) er det noe som ikke er "greit" med det? Annet enn at man kan få et stort behov for å gå på do, da!
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg synes ikke 5-6 pastiller per dag høres mye ut. Hadde det vært 5-6 esker ville jeg ha prøvd å begrense inntaket var jeg deg. Det hender jeg får et ekstremt behov for å putte pastiller i munnen enkelte dager og da går det fort en eske, men så kan det ta uker til neste gang behovet melder seg. Kombinasjonen høyt blodtrykk og lakris er ikke bra, men ellers kan ikke jeg komme på noen andre "farer" i farta. Løs mage kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå