___ Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 For en stund siden hørte jeg om en organisasjon som skulle hete noe sånt som "Godt nok". De skulle arbeide med hva som var bra nok for foreksempel barn, barneseter, vogner, regntøy osv. Skulle gjerne kommet i kontakt med dem. Jeg blir til tider ganske oppgitt over alle, spessielt småbarnsforeldre, som tror de må kjøpe "best i test" produkter til enhver tid. Jeg vil mye heller vite hva som er bra nok, og velge blandt de produktene, enn å bli pådyttet mer "best i test" svada.
mamman`te2flottegutter Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har ikke hørt om den organisasjonen, men det hørtes interresant ut. Det er mange selgere som bevisst utnytter din sårbarhet som nybakt mor som alltid vil velge det beste.
___ Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg hørte bare om det en gang. Kansje det ikke ble noe av?
mamman`te2flottegutter Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Har du forsøkt å søke etter det på nettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå