Gå til innhold

Til dere som bestiller fra baby or not! Se her!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har for andre gang bestilt graviditets tester fra babyornot og første gang jeg bestilte, bestilte jeg blant annet den hvite firkantede kasett testen og da jeg testet positivt med den ble jeg selfølgelig over lykkelig og fortalte det til samboer og gråt gledes tårer,men denn lykken skulle ikke vare lenge.... for det var noe i meg som følte at dette var for godt til å være sant,så jeg gikk inn på nettsiden dems og da så jeg at graviditets kassett testen dem og kassett eggløsningstesten dems er nesten helt lik og de hadde sendt meg FEIL!!! og det som er rart er at jeg hadde jo heller ikke eggløsning da!! jeg fikk mensen dagen etter og var kjempe lei meg og sint.

Bestilte nye tester fra dem for noen dager siden og tenkte at samme feilen skjer vel ikke 2 ganger etter hverandre,men joda! nå har jeg igjen fått eggløsningtester i kassett typen istedenfor graviditets kassett test,som jeg bestilte! Ringte dem istad og klagde og de skal sende meg gratis nye kassett hgc tester starxx (skulle bare mangle)

Fortsetter under...

Før jeg oppdaget feilen i dag tidlig så testet jeg med morgen urin med den kassett testen jeg trodde var hcg test og den ble positiv etter 15 minutter,men det er jo eggløsningstest og jeg vet at jeg ikke har eggløsning for jeg er på dag 29 i syklussen min og forventer mens når som helst (med mindre jeg er gravid da :-) )

Helt utrolig at det går ann. dritt tester altså! tenk på de som tror de er gravide eller har eggløsning med de testene da!!

Blir så irritert,det passer lixom ikke helt å bli lurt av de testene oppi all annet av frustarasjonen min rundt dette emne. og de hjalp ikke mye å klage til hun dama som jobber i babyornot for hun er dansk (det ligger i danmark) og hu forsto ikke mye av det jeg sa,sa bare jaja ok du kan beholde de du fikk feil og vi sender deg nye.hade.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...